Carina har to små gull Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Da belager jeg meg på en ny pp... kjenner at jeg er litt skuffa nå. Trodde jeg hadde ikm i forrige uke, men ser ut til at jeg har hatt el senere enn jeg trodde. Ikke fått tanta for fullt enda, begynte å spotte idag. Blir vel 3 dager med spotting før tanta setter inn. Ser ut til at jeg har fått lenger syklus etter MA. Nå skal jeg gå til innkjøp av bidronning gele.... Gruer meg litt til februar mnd, den 24 februar er det nøyaktig ett år siden jeg fødte vår dødfødte sønn i uke 19. Hadde jo trodd jeg kanskje skulle være gravid til februar kom igjen, men den gang ei. Ble gravid i oktober, men mista i MA i uke 8 i november. Håper denne pp blir god for oss alle. Lykke til
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Lykke til du og! Blir trist på dine vegne av å lese alt du var igjennom i 2009, men håper dette blir et bedre år for deg! Jeg har en sønn på 2 år, som jeg håper at skal få bli storebror i år. Tror ikke syklusen min er helt stabil ennå. Tok ut spiral i des, og fikk en kort TR et par uker etter. Trodde derfor jeg hadde IKM i forige uke, tok 3 tester som var negative. Og i dag kom TR, og jeg er dermed i pp nr 2 fra i dag av...
Frk Marge Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 havner her jeg også rett inn i 17.pp (regner perioden jeg gikk gravid i høst som endte i MA med jeg, siden det jo ikke ble noe ut av det ) fikk mensen nøyaktig på forventet IKM grrr men nå er time til kontrastrøntgen bestillt, gruer meg etter hva jeg har lest om det her inne, og er ellers klar for en ny pp. men denne gangen tror jeg vi tar det litt piano inntil den undersøkelsen er over. fikk timen på siste mulige da, dag 11 i syklusen. vil jo ikke risikere at det er noen spire inni der når jeg tar røntgen da... skal jo mye til forresten. pleier ikke ha El før dag 14-16 vanligvis tror jeg. hopper over den siste runden med Pergo denne mnd også, sden jeg vil ha en rolig syklus når jeg allikevel skal inn til den dumme undersøkelsen. innbiller meg at det ikke er lurt å gå på dem uten opphold? fikk egentlig ikke stort info fra gynekologen jeg fikk resepten fra :S men når jeg nå har tatt denne har vi gjort alle de undersøkelsene vi kan inntil videre, sædprøven er også omsider levert inn. vi er egentlig veldig spennte nå begge to...
Musemor med tre søte små Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Dersom jeg bruker like lang tid fra MA til jeg får tilbake mensen denne gangen som sist, så har jeg var IKM i slutten av uke 8.
Carina har to små gull Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2010 Håper du kommer deg fort inn på en syklus igjen ♂ + ♀ = ♂ , utrolig trist at du skull oppleve å miste igjen. Sender deg di varmeste tanker. Her kom tanta idag, men blør veldig lite og mye brunt. (Sorry detlajer, men her inne deler vi jo det meste ) Bidrnninggelen var jeg å kjøpte idag så har inntatt første kapsel. Blir spennende å se om den kan hjelpe.
Carina har to små gull Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2010 Bare dytter oss litt opp. Tanta kom for fullt igår, håper den drar sin veg om ikke så lenge,
Carina har to små gull Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2010 Flere som skal joine oss på ikm tråden eller er alle vandret inn på 1 trimester?? Håper for all del det Jeg går bare å venter på at tanta skal dra sin veg så man kan komme igang med sengekosen igjen Har vært skikkelig kvalm under dette tante besøket, ikke opplevd det før.
FrkFrik++ Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Jeg er også med, fikk tanta på besøk i går. Nå gleder jeg meg til masse kos med mannen og håper at februar er måneden vår! Lykketil, denne pp får vi det til:)
Carina har to små gull Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2010 Tanta er borte og sengekosen er begynt Nye el tester er bestilt og ny pp med sjekking av el slim og finne symptomer. Er på cd 5 idag. Håper jeg får el på dag 14-15 denne pp, sist pp hadde jeg vist el på cd 20-21. Skikkelig kjedelig...
Musemor med tre søte små Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Hei Sist fikk jeg TR ca 4 uker etter MA'en. dersom jeg får det denne gang også, kan jeg regne cd 1 som den dagen det ble konstantert MA. Er da nå på cd 6. Blør nesten ikke noe lenger, men G-testene er fremdeles veldig positive. Sist var de positive i 2 uker, så håper de blir svakere i løpet av uken. EL er når de er negative igjen regner jeg med. Og IKM en eller annen gang i uke 8.
familiepå3? Skrevet 31. januar 2010 #11 Skrevet 31. januar 2010 Ny som medlem her inne, men har vært en ivrig leser. Tror eg hører til her i uke 8. Har forsøkt å bli gravid i 10 måneder nå, og klarer å bli minst like skuffet hver gang tanta kommer. Eg blir mer og mer opphengt i det å få baby, og tanta blir med dette rarere og rarere. Kanskje på tide med en tur til lege. Det å ha fulgt med på innleggene her på forumet, er ofte det som har gitt meg nye krefter. Så takk for det. Ny PP og håpet blomstrer på nytt! : )
Carina har to små gull Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 2. februar 2010 Velkommen skal du være familiepå3? Håper spira sitter om ikke så alt for lenge. Jeg er starta opp med trippel dose med bidronning gele og håper på at det skal gjøre susen. Håper bare jeg ikke begynner å bli syk. Har vært mårra kvalm siden tanta kom besøk. Og det kun på morgenen. Nå er tanta forsvunnet, men er fortsatt kvalm. Innbilt gravid kalles det vel.
familiepå3? Skrevet 3. februar 2010 #13 Skrevet 3. februar 2010 Denne måneden har eg den berømte "slappe av måneden", der eg later som eg ikke tenker på baby. Så putter bare folat i kroppen og tester ikke el. Men om det funker, og at eg tenker mindre på baby? Tvilsomt. Så dersom dette ikke funker, så blir det motsatt neste måned med å prøve det som prøves kan. Ingen som vet at vi prøver, men en venninne sa plutselig til meg(for flere måneder siden): Tenk viss du ikke kan få barn? Og det spørsmålet har svirret i hodet mitt siden den gang. Redd det har gjort noe med tankene mine og at det påvirker:( Hvordan går det med kvalmen Carina81_2MA?
Carina har to små gull Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2010 Den er der til tider, men idag er jeg rett og slett ikke i form heller Kanskje jeg holder på å bli syk, og det rett før el... Prøver å misnke litt på å være her inne, men det er ikke litt gitt. Er visst blitt avhengig... Du kan nok få barn familiepå3? Hos noen tar det bare litt mer tid å bli gravid. Ikke alle det klaffer for på første eller andre forsøk
familiepå3? Skrevet 4. februar 2010 #15 Skrevet 4. februar 2010 Kjenner ikke til bidronninggele, men kanskje det må på innkjøpslisten min til neste pp viss ikke spiren sitter? Nei får ikke håpe du blir syk, det er aldri noe gøy, og spesielt ikke rundt eggløsningstider! God bedring, så håper eg du blir bedre så snart som mulig:) Har ikke vært her så lenge, men forstår hva du mener med avhengig! Synes det popper opp gravide mager rundt meg i ett sett. Og det virker som om det går så lett for andre. Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det skulle gå så lang tid. MEN min samboer kommer hjem fra tur i morgen. Å som eg har savnet han!!!
Carina har to små gull Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #16 Skrevet 4. februar 2010 Begynt å tenke på det idag ang kvalmen... Sikkert vært kvalm først av at tanta kom.... Så starta jeg opp med bidronninggele og har vært små uggen etter at jeg begynte med de...Lest her at flere har blitt kvalme av de. Har jo gått rett på trippel dose så kanskje ikke rart man har blitt kvalm. Får holde ut ei uke til... Ja rundt meg for tia er absolutt alle gravide eller har fått barn. Syntes det er på høy tid at det er vår tur snart. Blir sikkert hærlig å få sambo hjem ja... har min hos meg hele tia, men syntes det er fælt når han reiser bort på kurs etc...
Carina har to små gull Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #17 Skrevet 4. februar 2010 Begynt å tenke på det idag ang kvalmen... Sikkert vært kvalm først av at tanta kom.... Så starta jeg opp med bidronninggele og har vært små uggen etter at jeg begynte med de...Lest her at flere har blitt kvalme av de. Har jo gått rett på trippel dose så kanskje ikke rart man har blitt kvalm. Får holde ut ei uke til... Ja rundt meg for tia er absolutt alle gravide eller har fått barn. Syntes det er på høy tid at det er vår tur snart. Blir sikkert hærlig å få sambo hjem ja... har min hos meg hele tia, men syntes det er fælt når han reiser bort på kurs etc...
Carina har to små gull Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #19 Skrevet 4. februar 2010 Det betyr ikkekommende mesntrusjon. Den uka du venter mensen ,men vil ikke at den skal komme Vi her venter på positv test og får forhåptentligvis det i uke 8.
mrs. hs Skrevet 4. februar 2010 #20 Skrevet 4. februar 2010 Takk for svar da er jeg med... håper jeg... dersom jeg hadde utskrapning 24 desember, og har nettopp fått ferdig mensen så håper jeg at jeg får positivt test i slutten av februar... men dersom det er så kort tid sidan utskrapning blir dette litt utforutsigbart:o)
familiepå3? Skrevet 4. februar 2010 #21 Skrevet 4. februar 2010 Så kjekt at flere har IKM i uke 8:) Har stor tro på at februar er rett måned! Har på følelsen av at det blir vill symptomjakt på meg snart. Har allerede murringer i magen, fordi eg gleder meg til ny sjanse:) helt utrolig at det går an, hehe. Veldig greit å være her inne å få ut litt tanker, så slipper min kjære å få alt babymaset:) selv om han gleder seg mye han også, så er han nok takknemlig for det. I dag fikk eg melding fra en kamerat om at han skal bli pappa, så da er det enda en gravid mage som kommer til poppe opp rundt meg. Håper vi her inne også kan poppe opp med gravide mager snart!
Carina har to små gull Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #22 Skrevet 5. februar 2010 Prøver virkelig å kutte ned på bruken her inne, men ser ikke ut til at jeg klarer det. Er jo så koselig å være her inne å lese og skrive... Er på cd 10 idag og jeg kjenner overhodet ingenting. Fikk bestilt el testene igår så de er nok i posten i mårra. Blir vel å starte å teste etter el da. + konstant sjekking etter el slim... Idag her jeg vært hos tannlegen og fytti katta det er dyrt. 5600 kr for ei jævla tann!!! Har rotfylt da og det er jo dyrt. Har enda noen tenner igjen så er enda ikke ferdig der... Heretter blir jeg å gå hvert år til tannlegen, er 5 år siden sist... og jeg hr jo måtte betlae for det nå...
familiepå3? Skrevet 5. februar 2010 #23 Skrevet 5. februar 2010 Tannlege er noe så sykt dyrt! 5600? Nå fikk eg helt ilt i meg på dine vegner, den summen svir på bankkontoen. Men du skal bare se du blir god som ny etterpå ivertfall:) Nå har min kjære komt hjem fra guttetur, så nå kan eggløsningen bare komme når den vil:) Angrer litt på at eg ikke kjøpte eggløsningstester denne måneden, men blir så utrolig opphengt i det å teste. Planen var at eg skulle "slappe av" denne måneden. he he, men det kan eg vist bare glemme. Har tenkt litt på en sånn fertilitetsmonitor. Høres jo litt fancy ut. Noen som har erfaringer med det?
Carina har to små gull Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #24 Skrevet 8. februar 2010 Hei på dere Har dere hatt ei fin helg?? Jeg har hatt arbeidshelg og har fri idag så dagen nytes bare i stillhet. Godt å bare slappe av av og til. JEg har ingen erfaring med fertilitetsmonitor desverre. Bruker kun el tester. Fikk de i posten på lørdag og begynte testinga llerede igår. Men får jeg en likens tullete syklus som jeg hadde sist pp får jeg vel ikke positv test før til helga. Er på cd 12-13 idag og kjenner ikke ås veldig mye til el enda. Pleier å kjenne bra med murringer rund el. Fortsetter nå å tar trippel dose med bidronning gele fram til positiv el test.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 8. februar 2010 #25 Skrevet 8. februar 2010 jeg hiver meg inn her jeg også er litt usikker på syklus denne mnd, men har positiv el-test i dag, kjente d i går at det var noe, hadde samleie men i dag har jeg pyton vondt som med mens, bruker ikke kjene el sånn kjempe godt egentli. har vært gjennom 2 SA 1 uke 7 og en i uke 9, fra sept-des nå venter vi bare på neste spire, men er egentli livredd får å bli gravid, redd får å gå gjennom dette igjen, var litt drastisk siste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå