lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Vi er medlem i 2 barnebokklubber, og en stund kom bøkerne i et sett fordi jeg glemte å avbestille. Nå i det siste har det kommet tilbud på slike bøker som jeg husker fra jeg var liten, og likte, astrid lindgren bøker og slikt. Har funnet ut nå at jeg ikke har råd til å kjøpe alle disse bøkerne som jeg så gjerne skulle ønsket meg, men at vi heller får låne på biblioteket når vi har lyst å lese bøker. Lurer på om jeg skal melde oss ut av begge bokklubbene, men så er det det at vi får så mange fine tilbud, både på bøker og ekstrautstyr. Er dere medlem i mange barnebokklubber? og mottar dere alle bøkerne eller er dere "flink" å avbestille?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Jeg vil være medlem i minst mulig. Synes det er greiest å gå i butikken og kjøpe det jeg skal ha når jeg har råd til det. Jeg hater virkelig å få regninger på ting i hytt og gevær. Jeg pleier å kjøpe bøker på Mammut salg, vis jeg har penger da. Og så passer jeg på andre boksalg. Så vi mangler ikke akkurat bøker her i huset.
Agehya Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Vi er medlem i to barnebokklubber, og jeg i en voksen. Har omsider fått god vane på avbestilling, så nå går det greit. Men har maaange bøker jeg egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe. Nå avbestiller jeg via nett samme dag medlemsbladet kommer i posten. Ungene synest det er kjempestas med bladene selv om vi ikke kjøper noe, så vi kommer nok til å fortsette å være medlem. Dessuten har de mange gode tilbud.
Lene~mor til tre Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Vi er medlem i en bokklubb nå, var medlem i flere når de var mindre og jeg glemte mange ganger å avbestille bøker vi ikke ville ha. Lønner seg jo ikke å sende det tilbake heller når man må betale frakten selv. Men nå som vi har kun en klubb går det greit og de har jo mange fine tilbud som dere sier
metaMORfose Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Det er en del år siden jeg var medlem av bokklubb. Elsker å gå i bokhandler, og kjøper heller der. Tilbudene er ikke så veldig bra i bokklubbene synes jeg, enden på visen er at man kjøper skrap man egentlig ikke trenger.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Vi er medlem i to barnebokklubber, også er jeg medlem i en voksen.Er veldig flink til å avbestille, så det kommer ingen bøker overraskende dumpende ned i postkassa. Får ikke medlemsblad i posten, men en mail med info om mnd bok. Så så fort jeg får denne mailen, logger jeg meg inn og avbestiller.
Jojo x3 Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Vi hadde medlemskap i en barnebokklubb og har i to for voksne. Får mail (som Fru Hotten Tott), og det har gjort at jeg klarer å unngå å få for mange bøker i posten som jeg egentlig ikke ønsker. Meldte oss akkurat ut av en barnebokklubb fordi jeg ikke syns noe særlig om bøkene. Lurer på om vi skal melde oss inn i bokklubben for barn(tror den heter det). Ser ut som om bøkene der er bedre. Ellers kjøper jeg barnebøker på salg.
blond Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Barna mine har aldri hatt medlemsskap i bokklubber. De får bøker i gave til bursdager og jul og vi er flittige brukere av biblioteket. Barna holder seg gjerne til få bøker som de vil lese om og om igjen og må nærmest slites løs fra favorittene sine. Jeg vil helst at de skal få gode bibliotekvaner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå