Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Har vært og tatt glukosebelastningstesten nå i dag og det er så jævlig Denne sukkerlaka vi må drikke er helt for jævlig og jeg blir så kvalm av den! Får håpe det blir fine verdier i det minste og at jeg slipper å ta det en gang til!!!!!
Helverine Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Nesten brekkmiddel det.....men hjelper med sitron oppi da
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Hehe, jeg var temmelig sikker på at jeg skulle kaste opp et par ganger underveis mens jeg satt og ventet på at de 2 timene skulle gå ja MEN nå er det unnagjort og deilig er det
Helverine Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Fikk du ikke vite resultatene underveis? Får håpe du slipper unna med denne gangen da Jeg var med i et prosjekt, og tok den to ganger. Ugh. Hva gjør man ikke for forskningen.....;o)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Nei fikk ikke svaret nå. Sist gang (forrige svangerskap) fikk jeg vite før og etterverdien med en gang, men nå har de begynt med at de sender inn blodprøvene til Gjøvik for analyse Ja, jeg håper virkelig jeg slipper fler ganger, men har en misstanke om at jeg kanskje må ta den en gang til senere i svangerskapet. Hadde sv.diabetes når jeg gikk gravid sist så
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Husker du om du fikk litt mageknip etter at du hadde tatt testen? Jeg kjenner nå at jeg har litt mageknip nemlig, men kan ikke huske om jeg fikk det sist gang
Sjørøver *TALL PREGNANT* Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Jeg spydde 3-4 ganger da jeg tok testen, men slapp å ta den igjen.. litt slapp holdning på legekontoret?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 uff stakkars deg Ja det er skikke jævlig den suppa :(p
Helverine Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Jeg holdt på å besvime mot slutten, og ble dårlig i magen etterpå. Vanlig reaksjon på nesten besvime el besvime. Utover det gikk det fint
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 Åååå, måtte ta den jeg og. Og siden jeg fikk påvist svangerskapsdiabetes må jeg til pers 6 uker etter fødsel også. kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, nei:(
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Syns ikke det var så ille jeg... Fikk sitrondråper oppi, og siden jeg måtte møte opp fastene, var jeg kjempetørst så det var nesten godt å få noe å drikke. Svelget unna som bare det:o)
Topp 10. Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Hvor mye skal ned? Mange dl? Jordmor vil hardnakket at jeg skal ta testen. Kun pga høy bmi, ingen andre ting tilsier at jeg skulle ha sv. diabetes. Men jeg har sagt nei, får jeg har ikke sjangs til å drikke den sukkervæsken. Er enormt var på konsistens, smak og temp.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. januar 2010 #13 Skrevet 25. januar 2010 Er bare et halvt plastglass, og jeg fikk et glass med vanlig vann etterpå
W29 Skrevet 26. januar 2010 #14 Skrevet 26. januar 2010 halvt plastglass?? meg prøvde de å presse i et stort glass med lunket kranvann hvor de hadde rørt i en hel boks med druesukker, spydde etter tre små super så jeg fikk ikke fullført testen-....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå