Gå til innhold

hvor kjenner du spark??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 27 uker på vei og kjenner harde spark nedover og innover, så jeg tror hun sitter, og sparker nedover/innover, og har ryggen vendt mot magen . seteleie???

hun har sittet sånn siden ultralyden, vil hun snu seg tror du???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 33, og min baby snur seg ennå. Han la seg vel på tvers for en uke eller to siden, så de fleste sparkene har jeg kjent i sidene, men det hender jeg kjenner det øverst eller nederst i magen også, så han hopper nok litt rundt ennå.

Skrevet

Jeg kjenner spark nederst mot skambenet. og under navlen.. Har livmoren fremme, så det demper litt spark da. Jeg er i uke 26, og kjenner at babyen snur seg noen ganger.. (Plutselig svært dunk i den ene siden.. :P ) Så jeg vil jo tro at din snur seg og en del.. :)

Skrevet

jeg kjenner alltid sparkene på samme sted.

tror ikke hun snur seg så mye

Skrevet

Min snur seg hele tiden :P Ett øyeblikk kjenner jeg de nedover, så på siden, for så å få noen spark oppover. Han sparker mest utover mot navelen, men kjenner han romstrerer hele tiden der inne. Bruker å legge seg med hele seg på høyre side, så magen er så skev at det ser komiskt ut :P Så regner med din også blir å snu på seg før tiden er omme :)

Skrevet

Jeg kjenner og kun spark på samme sted.. Men noen ganger så blir det litt "stille" inni der, og da har han snudd seg mot morkaken.. Og spenner i den, noe jeg ikke merker.. Men merker at han snur seg som sagt. Dette er jo forskjellig fra folk til folk, og var min jordmor som fortalte det om meg.. Om du er bekymret for at hun ligger i seteleie osv, så snakk med jordmor om det.. :)

Annie over deg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...