Gå til innhold

WÆÆÆ!!

♥Jente 2008 + gutt 2011♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lurer på om jeg er gravid igjen... Har lagt på meg en kilo siste uken til tross for at jeg går på vektklubb.no (for å få av fødselsvekten fra forrige gang) og jeg har såre brystvorter...! Hva tror dere?

Er veldig klar for nr. 2 selv altså, men dette er ikke planlagt og mannen min ble litt skrekkslagen etter 7 mnd med kolikk med førstemann så han har gjort det helt klart at han ikke er klar for en til ennå (med mindre han får en garanti for at det ikke kan bli en til med kolikk, hvilket han jo vet han ikke kan få). Tør derfor ikke riktig dele tankene mine med ham eller ta en test for om den skulle vise seg å være positiv MÅ jeg jo si det til ham.

For de som måtte lure:

Har gått fra P-Plaster til p-piller, og det sto i vedlegget at man burde bruke kondom de første 7 dagene, hvilket vi da ikke gjorde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke ha mensen da? Mange som legger på seg da.

Mange som legger på seg av p-piller også... og det med såre brystvorter kan også komme av p-pillene...

Må bare si at når man er med på leken må man smake steken... Du har jo ikke blitt event. gravid helt på egenhånd..

Skrevet

Hadde den for en uke siden, men det var ikke allverdens. Synes det er rart om pillene har forårsaket 1 kg på så kort tid tenker jeg.

Joda, han var jo klar over risikoen, og er jeg gravid så takler han det også, men da blir det mer en tanke han må venne seg til fremfor om han var klar for nr. to og vi aktivt gikk inn for det sammen (som jo unektelig hadde vært et litt "hyggeligere", i mangel på et bedre ord, utgangspunkt, enn et "arbeidsuhell" ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...