Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 6000 for mye, jeg var nedover der på fredag, og fikk beskjed om at det skulle ordnes opp, men kunne ikke si når jeg skulle få etterbetalt disse pengene. Det var vissnok gjort samme feil til mange.. Er det noen flere dette ble gjort til, og vet dere noe om når pengene kommer på konto?
Guri malla Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Ja det er jo en stor bombe at nav kødder det til m penger ++++ Min venninne har ikke hatt os på ett år da hun og mannen fant tilbake til hverandre. Nå fikk hun plutselig os igjen istede og altfor mye trekk i skatt (d spiller egentlig ingen rolle da hun i utgangspunktet ikke skal ha disse pengene) + et lite beløp i uføre. Ringte til dem og spurte hva dette var men fikk til svar at, nei hun hadde da ikke fått noe os, selv om hun har fått den utbetalingsdingsen hvor det står svart på hvitt. Er godt de har kontroll på hva de driver m.........
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Jeg skjønner liksom ikke at det er mulig..skattekortet har 2 deler, nav skal trekke fra del 1, men klarer likevel å trekke fra del 2 til mange..Og de hadde vissnok gjort samme feil i januar i fjor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå