Gå til innhold

De nye rare håndholdte støvsugerne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner hvilken type jeg mener? Vår gamle støvsuger røk i går og vi skal kjøpe ny i dag. Ser at det selges veldig mye av de nye-"litt gammeldagse" håndholdte støvsugerne som er oppladbare uten ledning. Noen som har erfaringer fra sånne? Ser litt jalla ut syntes jeg, men ganske praktiske hvis de er av god kvalitet ville jeg tro..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en Elektrolux Ergorapido i vår og det er ett av de smarteste kjøpene jeg har gjort. Bruker den hver dag.

Den har en håndholdt enhet som plasseres inn i enhet som kan brukes på gulv. Ledningsfri med ladestasjon som står av seg selv. Er supert å ta opp brødsmuler og annet bøss på gulvet med uten å dra fram den store tunge støvsugeren med vannbeholder. På håndstøvsugeren kan man sette på ett smalt munnstykke som kommer til på kronglete plasser og en børste som er fin til f.eks. å ta bort kattehår på møbler.

Skrevet

Er glad i min, men må ha en stor i tillegg når hele kåken skal tas. Men sånne hverdagssmuler er genialt å ta med sånne:)

Skrevet

Vi har en sånn som Solunger aug-07 og april-09 har. Lurer faktisk på om det er samme type også:)

Jeg vil også påstå at det er et av de smarteste kjøpene vi har gjort. Spes når man har en liten jente som går og henter seg knekkerbrød i ny og ne. Koser seg med "kaka" :)

Veldig greit å ta opp smuler, hybelkaniner osv. fort og greit:)

Det munnstykket du snakker om Solunger, fulgte det med eller kjøpte du det løst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...