Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 På bakgrunn av de innleggene folk skriver her, har jeg inntrykk av at det er veldig mange unge her inne. Jeg er selv 33 og føler meg gammel når jeg leser hva dere skriver. Tror en del av dere er alt for unge til å få barn, dere er jo barn selv enda virker det som. Jeg synes oppriktig synd på barna deres hvis dere det gjelder ikke tar dere sammen og innser at nå har dere fått barn, og dere har en person som kommer før dere selv nå! Nå er det ikke deres behov som kommer i første rekke, men barna deres, og det virker det dessverre ikke som dere har innsett... Dette gjelder IKKE alle her inne, men dere vet nok hvem jeg snakker til;)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Er 26 år og er også veldig overrasket over flere ugjennomtenkte svar her inne!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Jeg er 22, og overrasket selv over mange innlegg her.. Modenhet kommer hvertfall ikke med alderen.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Enig med deg. Jeg er 27 år. Barna mine kommer ALLTID først. MEN man må unne seg å leve litt også. En lykkelig mor har mere å gi sine barn.
♥Nemi♥ Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 I mitt 19. år. Og jeg sier meg enig med du som sier at modenheten ikke kommer med alderen noen ganger. Men jeg tar ting med en klype salt, for de fleste vil bare ha i gang en diskusjon, eller usaklig krangel. De jeg har reagert mest på, er ikke i beg. av 20 årene, men en del eldre:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Er helt enig med deg, man må leve, men ikke på bekostning av barna
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Hvis dere ønsker å forholde dere til litt mere seriøse folk, da er Anonymforum feil sted. Jeg tror mange folk her kommer med ting de ikke hadde turt å skrive, eller kanskje også lyver fordi man slipper å signere med navnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 jeg er 31, men føler meg ikke en dag gamlere enn 25:P Har 2 barn, 1 på 11 og en på 4 mnd
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Jeg er 33 år, fikk første når jeg var 20, og siste når jeg var 30.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Jeg er også blant de eldre (over 30), og har tenkt at det må være mange unge her. Men så har jeg tenkt at ung alder kanskje er min måte å forklare holdninger jeg ikke forstår på, og at disse damene ikke nødvendigvis er så unge. Noen av de jeg vet er unge (nemi, f.eks) har jo ofte svært gjennomtenkte svar. Men spesielt i forholdsdiskusjonene føler jeg meg "gammel". En del av de problemstillingene som debatteres tenker jeg tilhører tenårene, og reaksjonene til de involverte likeså. Men som sagt, det er ikke sikkert de er unge.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #13 Skrevet 25. januar 2010 34 år:) - med sinn som en 25 åring og kropp som en 75 åring;)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #14 Skrevet 25. januar 2010 Føler med ofte som ei "gammel kjerring" når jeg leser in del av innleggene har inne, men er bare 36 år ung.
Knøtte85 Skrevet 25. januar 2010 #16 Skrevet 25. januar 2010 Jeg er snart 25, og har vært Mamma siden jeg var 19 år! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #17 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har hatt følelsen av at mange av de umodne svarene kommer fra "eldre" lesere og at de yngre ofte kommer med gode gjennomtenkte svar. Tror grunnen for at jeg føler dette er argumentet at "du må være ung..." for å rakke ned på noen. Synes dette er et meget umodent og grunnløst argument. Hadde jeg skrevet det selv hadde jeg følt meg gammel!! Er selv en spretten og fornøyd 32åring;)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #19 Skrevet 25. januar 2010 Jeg tror at grunnen til at det er så mange unge jenter her er nok at de er førstegangs, og lurer på mye. Har ingen erfaring, eller venninner med erfaring.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #20 Skrevet 25. januar 2010 Jeg er selv 25 år, men har på min side sett for meg at mojoriteten her inne er eldre mødre med flere barn, og uten utdannelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå