Gå til innhold

Savner dere barna deres når de er i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stort sett så går dagene på jobb raskt, og jeg rekker ikke tenke på så mye annet. Men likevel så merker jeg noen ganger at savnet melder seg veldig, og at det er vemodig å få så lite tid med mini. Han blir plutselig så stor, og jeg føler at jeg går glipp av så masse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker ikke noe spesielt savn, siden jeg er nok ganske heldig og ser barna mine ganske så mye i forhold til mange andre. Meg og hun i barnehagen kan ta oss en fridag når vi vil om jeg er hjemme, og hun som går på skolen kan komme hjem når hun er tidlig ferdig på skolen når jeg er hjemme. Da har vi alene tid og koser oss sammen. Jeg gleder meg alt til onsdag for da har meg og skolejenta alenedag frem til minsta blir henta i barnehagen. Fredag hadde jeg og minsta alene dag.

Skrevet

Det er klart man merker savnet, det er jo ikke så mye tid man har sammen med de små hvis man jobber fullt.

Det går stort sett greit, men skulle gjerne hatt mer tid sammen med de. Når jeg ser hvor mye de koser seg i barnehagen, så blir det ikke så ille, men vi mammaer skulle jo gjerne hatt de i "lommen" til enhver tid.

Prøver å ta fri barna når jeg har mulighet til det, og da koser vi oss masse : )

Skrevet

Ja, ofte.

Selv om jeg er heldig og ser barna mine ganske mye siden jeg er ferdig kl 12 to dager i uka og har fri hver helg.

Men så synes jeg ofte det er godt når ungene går og legger seg etter en lang dag også ... ;-) Og jeg liker de timene jeg er på jobb og får gjøre det jeg liker og omgås andre voksne mennesker.

Det er litt av en balansegang det der.

Skrevet

Nei, i grunnen ikke... hehe...

Men jeg gleder meg alltid til å hente henne igjen. Jeg henter henne hver dag mellom 14.30 og 15.00 - og hun legger seg ikke før 19.30 - så vi har mange timer sammen hver kveld, så jeg savner henne i grunnen ikke på dagtid:)

Skrevet

Savner henne ikke, men tror det har mye å gjøre med at jeg vet hun har det så bra i barnehagen. I tillegg så tar vi ofte en fridag siden jeg studerer og regulerer det meste selv. Og hun er aldri i barnehagen til lengere en 15.00.

MEN selv om jeg ikke savner henne gleder jeg meg masse til å hente henne når jeg nærmer meg barnehagen og tenker på at der venter den nydelige jenta mi på meg:D

Skrevet

Nei, jeg savner henne ikke egentlig. Jeg tenker på henne og håper hun har det gøy/koselig, og ellers koser jeg meg selv med det jeg holder på med (jobb når jeg er der, nå er jeg i permisjon med minsten). Men når jeg nærmer meg barnehagen gleder jeg meg til å se henne igjen :-)

Skrevet

egentlig ikke men det er klart det skjer;)

lille har bare 50%plass og jeg jobber i 70%stilling så jeg er veldig mye sammen med han. ikke har han lange dager heller. fra 0930 til 15 av og til 16. har finni en god balanse mellom våre jobber og de dagene han er i bhg slik at vi får mest mulig tid sammen med han begge to så da rekker vi ikke savne han stort;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...