Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Skal flytte, og da må tingene stå på et lager en stund. Bør jeg pakke i esker, søppelsekk eller hva for å få minst mulig lukt av klærne, skoene og sengetøyet?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Jeg ville nå uansett vasket ting som hadde stått på lager en stund... Tror jeg ville pakket i sekker, da er det beskyttet mot fukt og blåmann.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Vi pakket mye i plastkasser når vi flyttet. Ang pappkasser el søppelsekk så kommer det vel an på hvor lenge det skal stå lagret og hva slags lager det er. Pappkasser gir god ventilasjon, og slipper ut fuktighet, men beskytter jo ikke mot fuktighet utenfra. Søppelsekker har en tendens til å sette lukt syns jeg, så jeg pakket det som skulle pakkes raskt opp igjen i det. Sko kan godt pakkes i søppelsekker.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Søppelsekker lukter sterkt og setter lukt på klærne så det ville jeg ikke ha brukt. Lukten går jo bort i vask, men likevel. Jeg har selv pakket ned klær i plastesker og det luktet ingenting av klærne da jeg tok dem opp etter et år for å bruke dem til nestemann. Jeg vasket dem selvsagt likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå