FrøkenSprøken Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Er i uke 36 nå, og vil jo helst ikke føde før i uke 37, men trenger ikke å gå til uke 40-42 heller;) Begynner man med dette først etter termin, eller kan man begynne med det så fort man er fødeklar? Eller før?
semalilla Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 hei, du kan fint begynne nå. min akupunktør skal begynne på meg fra uke 34. hun er meget erfaren og ansvarlig, så jeg stoler på det hun sier. aku alene kan ikke sette igang fødsel, bare lette det som kommer naturlig. så var jeg deg ville jeg begynt nå.
nr3ifarta Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Du kan fint begynne nå i uke 36... Akupunktøren forandrer litt på punktene underveis og begynner forsiktig med modning de første ukene hvis du begynner i uke 36... Etterhvert som du nærmer deg settes andre punkter for å få litt fart i sakene....gjerne også med strøm på slutten for å få full effekt på nålene... Lykke til!!
FrøkenSprøken Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2010 Tusen takk for svar begge to! Da får jeg bare lete og se om jeg finner noen her som holder på med det. Jeg vet at de har poliklinikk på sykehuset med akupunktur, men det er vel bare hvis man virkelig trenger det... Får google litt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå