Gå til innhold

noen som har peiling på kjøkken her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere at vi får et ok norema kjøkken til prisen 30 000?

blir et hjørnekjøkken uten øy og hvitevarer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja... kommer an på hvilke fronter vi dere vil ha. Vi har et helt enkelt forholdvis lite hjørnekjøkken med to glasskap med lys i og integrerte hvitevarer. Ellers er det fire overskap og fire underskap pluss et stor hjørneskap og noen hyller i ene enden.Uten hvitevarene kom det på 66000 inkl montering. Tilsvarnede betalte vi 25 000 for på ikea med samme type fronter (ikea frontene het ädel, norema sine format.) Må si jeg likte utseende på ikea sine bedre, men er nok noe bedre kvalitet på norema (får jeg hvertfall håpe mtp pris). Både ikea og norema kjøkkenet hadde billigste variant på benkeplate.Like knotter på skapene hadde vi også.

Nå hører det med at ikea kjøkkenet monterte vi selv, og norema fikk vi montert av fagfolk. Eneste forskjellen ellers var at vi ikke hadde integrert lys/spotter i glasskapene i ikeakjøkkenet.

Pris på rørleggerarbeid, vask og blandebatteri er med på både ikeaprisen og noremaprisen.

Skrevet

Jeg sitter å lurer litt selv, men jeg vil jo tro at at dere kan få utrolig mye for 30.000 når det gjelder skap/skuffer, fronter og hyller for den summen, når man ikke regner med hvitevarer. Regner med det gjelder de fleste kjøkkentilbydere.

Ser at hth har en sånn a al carte-greie nå, der du plukker ut det du vil ha selv også koster det noen lapper mindre om dere gjør jobben selv.

Kan jo være verdt å sjekke ut.

Vi skal ikke bytte kjøkken, men bytte noen fronter og legge nye benkeplater og male noen fliser og bytte hvitevarer.. blir vel sikker fort 30.000 det også.. puh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...