Gå til innhold

Kaptein Sabeltann - er en på 2,5 for liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker først og fremst siden showet går sent på kvelden at han ikke kan bli med, men vet ikke helt. Kanskje best at jeg drar med storebror og pappa og lillemann blir på hotellet? Hva har dere andre gjort? / Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er litt lite i utgangspunktet. Kommer ikke til å ta med min som er 2,5 til sommeren. Vet at andre har hatt med små, og de har blitt litt skremt, ikke klart å følge med, eller sovnet.. Men når det er sagt, så er det jo forskjell på unger. Har han sett det på DVD? Er jo koselig å gjøre sånn sammen med hele familien, så skjønner godt hvis du gjerne vil ha ham med.

Men som sagt så kan det være litt skummelt der ute i natta.. :o)

Skrevet

Det kommer helt ann på barnet. det er høy lyd, fyrverkeri, trangt om plassen osv. Hvis barnet er fasinert av Sabeltann og "tåler" en slik forestilling, så er det jo ingenting i veien for at han kan være med:)

Minstemann her var ikke fylt 2 år da han var med. Satt som en tenet lys hele showet, så det gikk veldig fint:)

Her har alle ungene måtte sove på ettermiddagen når de skulle på showet

Skrevet

Datteren var for liten ved 2,5 år. Först var det skummelt, deretter sovnet hun. Men hun var med storebror, meg og pappaen og det var nok verdt det likevel. Så redd ble hun ikke akkurat og det var koselig å gjöre det sammen alle sammen. Så om det fantes eldre barn i familien som likevel skulle sett det, så hadde jeg tatt med 2,5 åringen også.

Skrevet

Vi hadde med våres to åring i sommer, og ble veldig overasket over at han holdt ut. Han syns det var kjempe spennende, og satt rolig under hele showet. Han er ellers en veldig aktiv gutt, men dette gikk strålende og han stor koste seg. Nå hadde vi forbredt han litt på forhånd, så han hadde sett noen filmer og slikt.

Jeg ville tatt han med jeg.

Skrevet

Takk for svar! Han har sett filmene, men er ikke så interessert. Får ta en avgjørelse snart.

Skrevet

Vi bor her og har derfor hatt tilgang enkelt hvert år men har ikke vært på ennå med eldstemann. Han blir 4 til sommeren og da skal han få være med :)

Skrevet

Jeg har jobbet på Rica Dyreparken Hotell og mange av gjestene hadde med seg så små barn. Vet egentlig ikke om det var fordi de hadde eldre søsken og manglet barnevakt, men de var ivertfall med. Tror de koser seg de små også, men mange kom hjem med poden sovende på skulderen til mammen eller pappaen:)

Skrevet

Minste var to år og gråt da Sabeltann vinket farvel ;0) Storesøster på fem derimot syns det var bråkete og litt skummelt. Derfor, alder er litt vanskelig å sette på dette, barnets interesse for sabeltann og hvor "utrygg" barnet er som må avgjøre tror jeg

Skrevet

Det spørs jo veldig på ungen da!

Gutten min var 2,5 i fjor sommer, og jeg syntes han var altfor liten da. Han hadde aldri klart å sitte stille så lenge som forestillingen varer. Nå i år derimot har jeg halvveis lovet han at vi skal ta oss en tur og se på Kaptein Sabeltann. Da er han ett år eldre, skjønner litt mer, er litt mer tålmodig, og jeg tror det blir mer moro for både meg og han i år. I fjor tror jeg det hadde endt opp med en utålmodig gutt og ei irritert mamma :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...