Jente+Jente+lillegutt Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Ligger som de fleste gravide enten på høyre side eller venstre side når jeg sover. Høyre side gjør veldig vondt og jeg våkner hver eneste gang jeg skal vende på meg. I natt var det helt grusomt. Smertene stråler fra litt over hofta og helt ned i nederste del av leggen. Har dette noe med bekkenløsning å gjøre eller er det modning???? Er 36 uker i dag.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Har det akkurat på samme måte... kjennes ut som bekkenplager hos meg... Begynner å bli skikkelig ubehagelig å sove...
Terese med to jenter Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Har hatt det sånn jeg også noen netter, på begge sider. Tror det er bekkenet...
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Sånn har jeg hatt det også,men kommer og går.. jeg og tror det er bekkenet..
Nikki 75 Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Slutter meg til resten her og sier bekkenplager... Utrolig frustrende! Det er vanskelig nok å sove, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå