lucky meee:) Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 10 dager i kalenderåret hjemme med sykt barn (10 dager mor, 10 dager far). Hvis det skulle være behov for flere dager blir en da sykemeldt eller må en ta fri uten lønn?
Kamomille Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Du har ikke rett på sykmelding. Du må da ta en prat med arbeidsgiveren din og se om det kan ordne seg med fri uten lønn, veldferdspermoisjon med lønn eller om du kan ta ut feriedager.
temine Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Har du behov for flere dager må du ta fri uten lnn eller feriedager. Er barnet innlagt på sykehus osv kan du får pleiepenger etter ett visst antall dager. Har barnet f.eks astma eller andre kroniske sykdommer får du utvidet antall dager etter søknad. Se her: http://www.nav.no/Helse/Sykt+barn+eller+familie/Omsorgspenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå