Gå til innhold

Ultralyd idag - og jeg gru-gleder meg skikkelig


Mamma til to guttegull

Anbefalte innlegg

Da er det min tur til ultralydscanning på Sykehuset i Buskerud. Er idag 18+2 og kjenner at jeg gru-gleder meg til dette. Synes det er skummelt og er redd for at de skal oppdage at ikke alt er som det skal være. Ble nok litt skremt av brosjyren de sendte med innkallelsen.

 

Grøss og gru! Jaja, jeg får trøste meg med at jeg har kjent liv og at det sikkert er et godt tegn ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet akkurat åssen du har det, men prøv å tenk på at du skal få se babyen i magen. Og kanskje vite om du får prins eller prinsesse! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt UL i dag. Hadde samme følelsen... har liksom ikke klart å glede meg helt på ordentlig ennå. MEN: alt var bra og ungen var så skjønn!! En liten jente blir det faktisk, så da fikk pappaen ønsket sitt oppfyllt.

 

Fortell litt om hvordan det har gått da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :o)

 

Det gikk også fint med oss. Vi vil ikke vite hvilket kjønn, men det ser ut som om h*n har arvet nesa etter mamma'n sin og overleppa etter pappa'n sin :o)

 

Terminen vår ble fremskyndet litt. Har nå 23. juni :o) Glad for at den ble flyttet "riktig vei" og ikke utsatt.

 

Nå er det bare å glede seg! Hurra :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro da! At dere klarer å vente...?? Det hadde ikke jeg klart. Spennende er det i hvertfall. Vi har nå termin på samme dag. Du skal føde på Buskerud Sentralsykehus eller? Jeg skal faktisk på Riksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme dag? haha :o) Morsomt!

Vi har fått fødeplass i Drammen. Er glad for det egentlig :o)

Førstemann til å føde da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på ul i morgen, og må si jeg er veldig spent..kjenner at jeg er litt engstelig og, men gleder meg til å se hvem som er der inne=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...