Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Jeg og eksen flyttet fra hverandre torsdag 14januar, han fikk seg ny dame med en gang!! Jeg mistenker jo slevfølgelig at det har vært noe på gang før bruddet. Så jeg ble knust, følte meg lurt, bedratt og utrolig dum. Og på lørdag sto jeg på bensinstasjonen og fylte bensin på den pittepittepittelille og eldgamle Fordi Fiestaen ti søstra mi som jeg låner mens jeg venter på den nye bilen jeg har kjøpt (eksen tok bilen). Så kommer det en bil rullende inn på pumpa ved siden av, ut kommer en skikkelig kjekkas og bilen dro 2 motorcrossere... Frøkna står siden av meg og roper "motorsykkel motorsykkel" og mor som allerede føler seg passe teit pga lille bilen, sier bare jada, motorsykkel jenta mi. Så hører jeg bare, nei, det er motorcrossere... jeg trodde seriøst jeg skulle miste bensinpumoa, for han sto rett siden av og snakka med frøkna mi, satt seg ned på huk og spurte om hun syntes de var fine... Også snakka han litt med meg, og jeg husker ikke hva jeg sa jeg, men iallefall, han lurte på hva jeg skulle den kvelden, Jeg er nylig blitt alenemor så lørdagene mine fremover blir til og sitte foran tvskjermen sier jeg... Og da lurte han på om jeg ville ha selskap!!!! IIIIIIIKK!!!!! hehe Det ble ikke noe på lørdag for jeg hadde allerede planer med søstrene mine om taco og verdens kuleste brettspill hjemme. Men i går, da lot jeg mamma passe barna og jeg møtte han igjen. Herregud, går det ann å falle så pladask for en gutt???? Så fort? Og det er gjensidig!! :) Dette ble veldig langt, men ville bare få frem poenget mitt, livet er fullt av tilfeldigheter!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 det der er jo bare sånn som skjer på film...!!!.. gratulere.. så morro.... helt utrolig.. ment to be??..
celodi Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 WOW !! Så bra Er jo akkurat som på film dette Så koselig og lese at noen opplever noe sånn!!
Monajenten Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Å herregud så kult:-O WOW, det fortjener du virkelig! For en idiot av en eks du har, men det var kanskje meant to be? :-D
Gjest irismor Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Kult c",) Og gjett om en som blir lang i maska når han får vite dette ;-)
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Så utrolig kult! Hehe, som de andre over sier, er liksom sånt som skjer på film:-) Lykke til med kjegasen!
2søtesmåh Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Men ta det med ro..Ikke bli kjærester for kjæresteriet sin del,- om du skjønner hva jeg mener..Ikke sikkert den første du treffer er den beste, det er lett og bli blind når man er i en situasjon som du tross alt er i ....At man ikke faller bare for tanken på å "vise" eksen at man er "like god":.. Jeg har den opfatning at de som blir for seriøse kort etter et brudd, ikke finner noe varig..KAn vare noen år, javisst, men så skjærer det seg--Desverre... MEn kjære vene, det var jo kjempemoro ;o) Og du fortjener det, er ikke SÅNN jeg mener det ) MEn jeg tror at du må være tålmodig, og minimum bare holde det på "kjærestenivå" en god stund...Date, flørt og hold det på et "useriøst" stadiet så lenge som mulig...Rett og seltt for at du må gi deg selv tid til å være alenemamma, til å klare deg selv økonomisk OG Praktisk FØR du får en ny samboer/mann..DU må bevise for deg selv at du er selvstendig og kan greie deg UTEN mann, før du slipper en mann inn i livet på den måten igjen... For på den måten så vet du at du er blitt sammen med MANNEN fordi han er en du VIL være sammen med, ikke fordi du TRENGER en mann for å greie den praktsike hverdagen, få det til å gå rundt økonomisk osv...... BLe ikke så "Halleluja" som de andre svarene du fikk, men jeg er født reaalist, og om man setter seg ned og tenker over folk som har brutt ut av langvarige forhold,- hvem greir seg best i ettertid...De som hoppet rett inn i et nytt seriøst forhold, eller de som tok seg tid til å "finne seg selv", og ordne seg et EGET liv før de fant en ny... Men igjen...En slik flørt gjør deg godt,- kanskej bvlir det noe mer, kanskje ikke ) MEn ikke glem DEG SELV oppi dette nå...Det er deg selv, dine behov og din vherdag du må fokusere på, ikke denne enn så lenge ukjente mannen sine ønsker og behov ) Lykke til )
Rampongi Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 kos deg med kjekkasen, i værste fall har du detgøy en stund nå og i beste fall er det meant to be. Ingen av delene som er noe krise )) Kooooose seg!! det fortjener du.
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. januar 2010 Ja, det er nesten som på film, hehe. Og 2søtesmåh, tro du meg, her er det kun dating og sms i første omgang...hehe Jeg skal ikke ha noen ny samboer enda, og min teite eks skal ikke få vite noenting. Jeg fikk nemlig vite av en felles kompis av oss at han føler seg såååå ovenpå fordi jeg har det så jævlig og han er så ovenpå og nyforelska. Han skal få leve i den troa Om det blir noe ut av han jeg har møtt får tiden vise, det føles iallefall veldig meant to be akkurat nå...helt vanvittig sprøtt, tenk og gå fra 0 til hundre på så kort tid! Og herreguuuuuud så godt han lukter!! (fikk en klem i går;) Hihi, teite nysingle meg
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2010 En ting til, vil bare si 2søtesmåh, jeg setter utrolig pris på dine konstruktive svar!!! Du er min nye DIBterapeut! Setter pris på alle svar også da selvfølgelig!
2søtesmåh Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Ha-ha...Terapeut ja ) Jeg er liksom kjent for å være "hyperrealist",- så det grenser til pessimist ) Men jeg er hellig overbevist at man kan være forberedt på det værste, uten at det betyr at man går rundt og tror at noe forferdelig skal skje hele tiden... Mottoet mitt er;- "vær forberedt på det verste, men forvent det beste " ) Igjen, lykke til med denne mannen...Gir uansett selvtillitten en boost ) Og boost er bra )
Espoir Skrevet 25. januar 2010 #13 Skrevet 25. januar 2010 Oj, så utrolig! Jge tenkte straks på den nydelige Eggum-sangen "ta meg med", der jenta på bensinstasjonen roper inni seg at han skal be henne bli med ("Si det! Si det!"). bare at i ditt tilfelle SIER han det virkelig (og så jobber ikke du bak disken der,da)! Det var veldig romantisk. Håper det viser seg å være en snill og god mann da. Her e rlink til den Eggum-sangen på Youtube. jeg fat dessverre ikke noen originalversjon, men han som synger den her er i grunne ganske flink:
Mor Løvehjerte Skrevet 25. januar 2010 #14 Skrevet 25. januar 2010 Næææææ!!!! Så kult!! Til pass for han dusteeksen din!!
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 25. januar 2010 #15 Skrevet 25. januar 2010 Hehe livet er fullt av tilfeldigheter:-) Så koslig å lese....kos deg, men enig med hun over her om å ta det med ro, men det virker det som du har tenkt å gjøre også. Lykke til:-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 25. januar 2010 #16 Skrevet 25. januar 2010 Så moro å lese Kos deg masse du )
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #18 Skrevet 25. januar 2010 Wow også en med barnetekke også da............ Me like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå