Wera72 Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Vi har jentenavn klart men guttenavn er vanskeligere syns jeg. Disse har jeg tenkt på, men tar gjerne imot flere forslag. Liker enkle navn som ikke alle andre har. Linus Emrik Eirik Erik Linas Johan Birk Sigurd Sivert Hva syns dere og har dere andre forslag?
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Liker Linus og Emrik godt Vi har oxo sliti med å finne navn... Et enkelt navn som ikke er for poppis... vi har tilslutt blitt enige om Kevin... Men andre navn vi hadde tenkt på var: Aron, Endre og Brage er vanskelig dette her altså... nå bare krysser vi fingrene for at det er en Kevin som kommer ut:)
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Har termin med en prins i morgen og her håper vi på at han kommer ut med navnet tattovert på rompa. Jentenavn er kjempelett, men finner ikke guttenavn så følger gledelig med på denne linken!!!
Ladybug~N&E Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Jeg likte emrik godt. birk og sigurd som nr 2 og 3. de andre følte jeg ikke noe for. et annet navn jeg liker veldig godt er fredrik. det går ikke 13 av det på dusinet lenger selv om det er noe veldig mange fremdeles heter. det er enkelt og sterkt. skulle gjerna ha kalt et av barna mine det men problemet her er at broren min heter det;)
Lilleleen Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Sønnen til ei venninne av meg heter Emrik, syntes det er kjempefint ) Eller så liker jeg Linus veldig godt. Har ett par andre forslag også: *Matheo *Theo *Johannes *Albert
b77h Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Jeg ville valgt et av disse: Johan Birk Sigurd
Wera72 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2010 Brage var heller ikke så verst så takk for det! Jentenavnet vi har klart er Eline. Det syns jeg er pent og enkelt og helnorsk. Jeg liker Linus kjempegodt, men en ting som gjør meg usikker i forhold til det....hva når søte lillebror Linus blir voksen mann? Ser dere for dere en voksen kjekkas med skjeggvekst og muskler som heter Linus? Der ligger litt av problemet mitt. Bortsett fra det syns jeg det er kjempefint. Emrik er min favoritt nummer to.
Diddels Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Bare for å ta Linus med engang; det er superpoppis for tiden, Linus, Lseander og Sander, så vil du ha noe mer spennende så velg noe annet. Personlig ville jeg tatt Sigurd. Jeg kjenner bare vakre menn med dette navnet, så kanskje det gir meg gode assosiasjoner
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 Brage er veldig fint ja, desverre blei det veldig nedstemt av han her hjemme, så blei ikke det på oss... liker veldig godt norrøne navn...
Bæibidoll Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Sander, Lukas, Tim, Nathaniel. Xander =O) morro med baby =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå