<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 merker egentlig ikke noe annet enn litt stikkinger og litt murringer egnetlig.. Litt stikkinger i brystene men ellers ikke noe annet. blir nesten litt bekymret. flere her som merker lite ?
cathrine&emma Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 hvor langt er du på vei da?? jg er 5 uker i dag, og skal til UL i dag fordi jg har hatt småblødninger i på lørdag og litt til morraen i dag, kun når jg tisser seff.. men jg har heller ikke følt mg sånn gravid, bortsett fra trøtt og sliten , men ikke noe ømme bryster, kanskje litt kvalme.. men føler ikke nå lengre...
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 5 uker. men har ikke hatt blødninger enda så håper det går bra:) Du får ha lykke til på ul i dag og gi lyd fra deg når du har vært på ul, krysser fingrene for deg:) Obs: byttet nick.
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 føler meg ikke gravid her nei... dumt... har hatt bittelitt brun utflod, men venter til uke 9+2 når jeg skal på GU og innvendig UL. satser på at alt er bra, men skulle ønske jeg hadde flere tegn.. kjenner bare bittelitt murring nederst i magen ..
Reflexia Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 absolutt ingen andre symptomer her en uteblitt mens og positiv test... er 12 + 4..
lin76 Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 I forrige svangerskap hadde eg NULL symptom før eg kjente spark, og det var når eg var fem månader på veg. Men alt gjekk heilt topp, bare supert å sleppa alle plagene, syns eg!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2010 Er vel sånn ja at man kanskje bør være glad for lite plager ja,var jo så kvalm i forrige svangerskap. Men er jo ikke så langt på vei,så den kan vel dukke opp igjen før man vet ordet av det. Så får være fornøyd så lenge kvalmen holder seg borte iallefall:)
Heffalompen_85 Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Jeg føler det også sånn... Har ingen typiske "gravid-symptomer", utenom at jeg føler meg litt trøtt og sliten. Men det gjør jeg ofte selv når jeg ikke er gravid også. Er 10+6 idag, og skal på min første kontroll til uka. Er veldig spent på hva jeg får høre hos legen da. Er ikke redd for at jeg har mistet eller at det er noe galt, men har bare ingen følelser i det hele tatt. Har bestemt meg å bestille en UL etter jeg har vært på første kontroll, bare for å kunne skjønne litt mer om hva som faktisk skjer med kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå