Gå til innhold

Hvor langt på vei idag, 25.01.10?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager igjen, og ingen tegn til at fødselen er rundt hjørnet gitt :-/

Skrevet

Flest av alle, men her er det 85 dager til UL termin! Og går dermed inn i mitt siste trimester i dag! wii...

Skrevet

4 dager over her også. Slet litt med humøret idag tidlig jeg og ja, trodde det var iferd med å skje i natt, men neida. Nå jobber jeg iherdig med å holde på tålmodigheten...

Skrevet

7 dager igjenn til UL termin, men 20 til mens termin noe jeg tror stemmer mer, men time will show :)

Skrevet

12 dager til termin her :-) Fikk førstemann en dag over sist! Håper på noen dager før nå. Og håper virkelig ikke jeg må gå over!! Masse gode tanker til dere som er på overtid :-/ Her er mens og ul termin den samme.. Så jeg går nok ihvertfall til termin!!

Skrevet

43....snart høygravid...:P

Skrevet

23 dager igjen og det synes jeg er litt lenge, men det er deilig å se at det er blitt (3 uker) til termin på min siden. Det har vært en lang uke med 4 uker i parantesen :-/

Skrevet

2mnd igjenn i dag til ul termin(assa65dgaer) Menom jeg går for mens termin er det 1mnd og 14dager....blir spennende med kontroll hos jm til uka;-)

Skrevet

Jeg er 39+4 i dag. Hadde vonde kynnere i går kveld, fikk et lite håp om at NÅ var det igang, men stoppet selvfølgelig opp etter 1 1/2 time.

Svigermor har bursdag i morgen, og har hele veien ønsket at lillegutt skal komme da. Håper hun får ønsket oppfylt! (men har mine tvil..)

Til alle venteliljer der ute: Vi får se på disse dagene fra et fugleperspektiv; vi er tross alt ferdig med +/- 9 mnd svangerskap! Hurra!

Skrevet

53! går veldig sent synes jeg. Spesielt når man ikke kan jobbe.

Skrevet

24 dager til termin. Dagene kan godt gå raskere synes jeg:)

Skrevet

22 dager igjen, og lillegutt er veldig velkommen til å komme litt før termin! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...