Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Så lenge det ikke blir Maria Haukaas Storeng, Maria Arredondo, Mira Craig, Venke Knutson. Likte Keep of Kalessin, og håper at Skanksters kan bli med igjen:-) Ellers var ikke han Didrik så gærn å høre på.
Gjest Tale30 Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Jeg er ganske sikker på at det blir A1, og jeg tar sjelden feil
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Heller A1 enn Mira. Hun var grusom! Tror Nrk satser på at Norge ikke vinner den internasjonale finalen i år. Det har de ikke råd til
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Håper også at du tar feil Tale. A1 var ikke noe særlig, men igjen, kanskje de skaffer poeng fra andre land?
Gjest Tale30 Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Jeg tror A1 med sin bakgrunn har store sjanser til å få blest rundt sitt "comeback" i Grand Prix, og kan tjene på å ha fans i de fleste europeiske land. Men det er ikke dermed sagt at jeg liker dem Jeg har nesten aldri tippet feil om plasseringen i slike popularitets konkurranser. Om det så er Grand Prix, Robinson eller Big Brother. Noen talent må man jo ha Jeg og samboeren min lar det gå sport i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå