ansjaangell Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Dette var noe annet enn alt annet enn jeg har kjent! Måtte virkelig puste meg igjennom, satt som mensensmerte i hele magen, spess på toppen av livmoren. Skal ikke si noe sikkert da jeg ikke har hatt no 2 ennå.. Hehehehe! Men nå er det bare 5 min siden jeg kjente den første.. Holder dere oppdattert hvis det var det jeg kjente!
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 sitter her med gode tak jeg også!! Men hva er nytt hos meg!?!? ( har slitt med masse kynnere) Hehehe.... men nå er de så vonde at jeg ikke gidder å ligge i sengen å lure! Håper de tar seg opp og er regelmessige! :-) Når har du termin? Jeg har 3 februar! :-)
ansjaangell Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har termin den 12 februar! Dette er gøy! Vi får følge hverandre gjennom natten å se om det tar seg opp! Har en fantastisk "rieteller" jeg bruker, men fikk seff ikke plottet inn denne første.. Har en linken: http://www.varktimer.se/
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Har lastet en ned på iphonen min jeg! Helt supert! kanskje jeg skal begynne å ta tiden...... tør liksom ikke å tro for mye! Har hatt så mye kynnerer og vondt gjennom de siste ukene..... Tvi tvi for oss i kveld!! :-)
ansjaangell Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2010 *Krysser fingrene!* Selv om jeg ikke har begynt å bli lei av magen ennå heller..
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 :-) Er vel ikke lei av magen jeg heller, vet at jeg kommer til å savne lille gutt der inne! Men jeg er lei av all vondt, som ikke er vondt nok!!! :-( disse kynnerne spesielt om natta har tatt livet av søvnen min!! :-( huff ble litt klaging her... men tenker at kanskje fødslen min vil gå mye letter da!! Pga all trening livmoren min har fått!! hihihi... prøver å se lyspunkter i det meste! :-) Tror jeg finner sengen litt jeg, ser ikke ut som om noe blir regelmessig her jeg sitter! Lykke masse til om dine blir det! :-) hold oss oppdatert! :-)
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 God morgen Domenic! Bare vi to som sitter her nå ser det ut for. Skjer ikke noe særlig hos deg heller eller? Skal ned til JM 10.45 og da håper jeg virkelig at hun kan strippe meg litt. Skal spørre veldig pent. )
2tettebabyer Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 neida her skjer det ingenting... så spennende da :-) du får ha lykke til hos jordmor og håper hun kan sette i gang noe....:-) Har akkurat kjørt stedattera på skolen og tenkte å finne senga igjen... dagen går fortere om man sover vekk litt av den... sitter jo bare her å venter likavel.. hehe... for et liv :-)
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 Sov godt du Domenic, viktig med masse søvn nå som du har muligheten!! Ja for ett liv!!!
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Hei hei jenter... fortsatt her jeg også! Sovet omsider!! Huff.... dette er en liten luring!!! Vurderer virkelig å ta i bruk alle kjerringråd som finnes nå! :-) Hvordan gikk det med deg i natt ansjaangell? :-) Lykke til hos jordmor Marnarmamma!! :-) "krysser fingrene" for deg! :-)
fiore Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Hei, fortsatt her jeg også... dag 9 på overtid. Har hatt rier sen kl 06 i søndags, ikke mye søvn i natt nei... ( De er såpass uregelmessige at sykehuset sa jeg skulle holde meg hjemme litt til... aaah... det gjør vondt!!!! ( Lykke til videre til dere andre! )
2tettebabyer Skrevet 25. januar 2010 #13 Skrevet 25. januar 2010 uff da... håper det snart blir regelmessig :-) hvordan gikk det i dag marnarmamma??? blir du satt i gang??
ansjaangell Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 25. januar 2010 Nei.. Hadde en maserie 2-3 timer etter den første, men det gav seg og har ikke kjent noe siden.. Nå skal jeg spise indisk, ha sex, gå i trapper, måke og jogge i oppoverbakke hver dag frem til det skjer noe!
Gjest Mangebarnsmamma Skrevet 25. januar 2010 #15 Skrevet 25. januar 2010 Følger spent med;D Håper dere er i gang snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå