Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Tips om raske, gode, sunne middager? Jeg er nærmest altetende :-) Noen som har en oversikt over en grei ukesmeny? Maten skal lages samtidig som jeg holder rede på mine to små barn. På forhånd takk fra ei som er tom for idèer :-D
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Finnbiff med viltsaus, grønnsaker og hjemmelaget potetmos Steik er utrolig lett å lage siden den lager seg selv i ovnen. Grønnsaker og potet, eventuelt saus. Ovnsbakt laks med grønnsaker, potet og litt rømme Gratenger av all slags slag Pasta i alle slags mulige varianter Seibiff Fiskeburger
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Macaronigrateng(polser ,macaroni ,hvit saus ,og ost ) Hjemmelagd pizza Orret i rommesaus Kjottsuppe. Pasta carbonara Blomkalsuppe Kylling piri piri med salat ,ris og romme Spanske svinekotletter i tomatsaus og ris.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Oi, her var det mye nam-nam :-) Liker alt det kjempegodt - takk for inspirasjon :-D HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå