Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Jeg synes dette er kjempeinteressant! Er det noen som har minner om tidligere liv, meninger om det eller tro på det?
Lilleleen Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Jeg tror på det ) Jeg drømte mye om ting jeg ikke kunne vite noe om, da jeg var liten. F.eks hvordan ting så ut og at de menneskene var farlig for noen andre mennesker. Jeg drømte om dette lenge før jeg begynnte på skolen og hadde ikke noe grunnlag å vite om dette. Har aldri glemt de drømmene. For ett par år siden så var jeg på en alternativ messe og pratet med en av de klarsynte der. Hun kunne bekrefte det jeg trodde. Jeg fortalte ikke henne om det jeg hadde drømt da jeg var liten.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Jeg er overbevist om at vi blir reinkarnert ved døden. Har også hatt en del merkelige, meget klare, drømmer, som virker som om de er minner fra tidligere liv. Jeg tror at vi er på livet for å lære ulike "lekser", og derfor er det så mye smert epå jorden. Når vi er utlært, etter mange jordiske liv for å oppfylle pensumkravene, blir vi frigitt, og kan bare være på det deilige åndeplanet, der man bare er bevissthet- eller sjel- og det ikke finnes smerte, lidelse og materaliserte ting. Skal snart få foretatt en regresjonsterapi selv, og er veldig spent på hva som kan komme opp. Tror familiemedlemmer/venner kan følge hverandre i mange liv, men at rollene kan bytte. Ofte fordi man ahr uoppgjorte ting med hverandre. Dette er et superspennende tema. Vil tipse om bøkene til Sylvia Browne (kjent am. medium), og bok a"gamle sjeler" av tom shroder (amerikansk journalist som ville motbevise at dette finnes, og derfor fulgte med en engelsk psykolog i sin jakt på historier fra barn som fortalte om tidl liv og etterprøvde påstandene deres. Shroder ble "omvendt" og forsto at det må være emr enn vi kan forklare). Og så er det en klassiker som heter Mange liv, mange mestre av psykiateren brian weiss, som etter resultatløs terapi av en pasient prøvde hypnose, og dermed avdekket en verden av skjulte minner fra tidligere liv..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Mente "tror at vi er på jorden".. ikke "på livet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå