Gå til innhold

gjestegaver i bryllup......hva pleier det være ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en twist sjokolade liksom i en eske :P

er litt blank her..hva er vanlig ang dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi pleier å kjøpe noe i rosendahl serien på tilbords, eller noe av det brudeparet ønsker seg, dersom de har lagt ut gavelister ...

jeg synes det er greit å kjøpe noe en plass der de kan bytte det, dersom det ikke faller i smak (f.eks brødrene pedersen, tilbords osv)

Lykke til!

Skrevet

Akkurat det er vel veldig individuelt hva man vil gi gjestene,med tanke på hvor dyrt det skal være og hvor mange gjester man har.

Her i Norge er det vel uansett ikke så veldig vanlig med gjestegaver,jeg har aldri opplevd å få en gjestegave. Men jeg så i en utgave av Ditt Bryllup at det var en plass på nettet (husker selvfølgelig ikke hvor) man kunne bestille MM`s med bilde av seg selv på,eller tekst. Kunne også velge hvilken farge man ville ha på dem osv. Syns det såg veldig morsomt ut. Kunne visst bestille flere kg hvis man ville... Også kan man jo ha en håndfull i små gaveposer eller esker som man legger på hver tallerken. Ellers kommer jeg ikke på så mye smått som man kan gi gjester egentlig...

Skrevet

I de bryllupene jeg har vært i har der vært after eight eller ferro rocher.

Skrevet

ok hehe ja det er lurt. regner med at det bare er 1 st....ikke hele after eight pakke??

Skrevet

ble veldig nygjerrig på svarene her... men var ikke noe som inspirerte meg. Skal selv gifte meg om ca 1,5¨år (har ikke begynt å planlegge noentinge enda...)

men jeg fikk en ide da..

har ikke fått gave før når jeg har vært i bryllup. Men en liten ting hadde jo vært kjekt når vi skal ha bryllup.

Trenger ikke koste så mye heller. en tvist er vel i det minste laget....

vel, hva med å kanskje lage noen søte bordkort? feks hjerter av isopor eller i tre, male de hvite,rosa, el og skrive navnet på for hånd eller bare skrive ut navnet og lime det på.

Få tak i små esker hvor dette bordkortet kan ligge oppi, og en sjokolde eller en annen liten ting til kan ligge?

Hva med små parfymeprøver som man kan få på parfymerier?

vel, annet tips... sjekk marthastewert.com sin nettside. HUn er jo flink på det meste, og har sett litt på hennes nettside om bryllup for å få noen ideer.

lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...