Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Er det noen her som er det? Slite litt med økonomien nå og trenger mer jobb! Får ikke fler vakter på stedet jeg jobber og gubben har 100%. Men jeg bare lurer på hvordan det er og hvordan lønna er.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Stygg orddelingsfeil i overskriften.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Da passer det jo godt å jobbe "oralt"
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Det er jo det samme som å være hore - i teorien!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 nå var det vel ikke dritt jeg var ute etter å få her. Det er ikke det jeg helst vil, men jeg ser at det ikke kommer til å gå rundt så lenge siden jeg har mista en del av min lønn, og fordi mannen jobber skift er det vanskelig for meg å få en jobb til som passer hans jobbetider. Jeg ønsker bare erfaringer fra noen.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Ok, du vil bare ha hurra-rop? Kos deg, sikkert en spennende jobb. Hva faen, kan du ikke ta deg en ekstrajobb på super'n? Må du sitte og prate sex med fremmede menn som sitter og drar i løken? ÆSJ!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Jeg ville IKKE gjort det. Hvorfor tenker du på akkurat denne type jobb?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 Det kunne jeg gjort og ikke tro jeg har forsøkt! Men å få det til å passe med hans skift er ikke lett og til nå er det ingen av stedene jeg har søkt som har mulighet til det. Og jeg må få inn mer penger for å få det til å gå rundt!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 La han ta en ekstrajobb, da. Ærlig talt, telefonsex!?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 Det er da en drøss mer verdige yrker du kunne prøvd deg på selv om mannen jobber skift!! Hva med å gå med avisa noen morgener, når han jobber kveld. eller på kvelden, om han jobber morgen. Eller hva med tupperware-vertinne? Telesalg eller spørreundersøkelser på tlf? Da kan du ta deg vakter der ut fra når han ikke jobber! Hva med å presse på for å få mer jobb der du faktisk er ansatt? Eller hva med noen vakter på eldresenter el støttekontakt for psykisk utv.hemmede? Vet ikke hvor i landet du bor, men i byene er det jo en hel mengde med ekstrajobber man kan få i blant. bensinstasjon..?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Jeg synes tlf-sexvertinne stiller i samme klasse som å være glamourmodell, men det var det få som syntes var ille. Så hvorfor dette? De gjør jo det samme, tilfredsstiller menns sexbehov på den ene eller den andre måten. Og ingen av delene har fysisk sex, de bare gir enten stemme eller bilde av kropp mot betaling. So, whats the bid deal??
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #12 Skrevet 26. januar 2010 jeg er ikke enig, jeg synes det er mye verre å være prostituert!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #13 Skrevet 26. januar 2010 Herregud da, jenter!! Om HI har lyst til å jobbe som telefonsexvertinne, må hun da få lov til det!!! Hvorfor bryr dere dere så innmari?? Forstår dere kunne advart henne om hun var en god venninne av dere, men jeg går ut fra at dere ikke er det. Hun spurte ikke hva dere synes om det, men om noen her jobbet som det! Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, HI. Har aldri jobbet som det og kjenner heller ingen som gjør det... Men jeg mener å ha hørt at det faktisk er litt greie penger, og man kan jobbe når man vil. Håper du får deg jobb, uansett om det er som telefonsexvertinne eller noe annet sted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå