Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Baracks = Familien Obama Hill = Capitol Hill Makes sense?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Nå vet vi hva det betyr, men hvor kommer uttrykket fra? jeg har gått glipp av noe.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 grand prix sangen! lever du i en boble?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Jeg trodde det betydde skurene på høyden eller noe sånt...hehe. Men hvorfor heter det ikke Obamas on the hill, det er jo familienavnet... hele familien heter jo ikke Barrack?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Det kan hende det, men det er ikke et godt ordspill. Blir litt dårlig engelsk. Husker en gruppe for noen år siden som hadde en sang: tick tack goes the clock. Ikke nok med at det heter tick tock på engelsk, men det hadde i tillegg rimt også. Så det blir litt halvveis å kalle dem barracks, jeg forstår det, men det er ikke særlig bra språklig sett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå