Gå til innhold

dere perfekte moedre her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere tid til aa sitte paa BIM hele dagen egentlig, for det virker som dere gjoer det altsaa..Hvordan finner dere tid liksom? Naar barna er vaakne skal dere vaere sammen dem, og naar de sover, skal dere vaske, lage mat eller trene...og dere har jo aldri barnevakt..fatter ikke hvordan dere rekker det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha :))))))))))))))))))

Liker deg hi.

Skrevet

Kjære HI:

Jeg har spekulert på det samma faktisk. Hvis man skal drive dank på BIM/DIB, så kan man likså godt ta seg et par glass vin på byen.

Skrevet

hvis de maa ta ritalin for aa klare over alt, kan de jo ikke vaere saa perfekte likevel da:P

Hi

Skrevet

Oops, har jeg avslørt for mye her?

Skrevet

Føler ikke jeg er noe perfekt mor om jeg liker å tilbringe tiden med barna mine, og liker å ha d ryddig og reint i hjemmet. Oppskriften som funker for meg er å ta litt å litt, da hoper det seg aldri opp. barnevakt for minsten har vi aldri hatt, størsten er vell på overnatting ho besteforeldre kanskje 6 netter i året.

Jeg bruker ikke tid på trening da... Triller tur :)

Skrevet

Eg sitt her etter leggetid fordi eg ikkje har arm til å gjere husarbeid. Noko som verkeleg trengs. Godt at eg ikkje er ei perfekt mor.

Skrevet

Jeg vet ..... de kloner seg selv da vettu vel :-)

Skrevet

Du misforstår jo helt. Perfekte mødre har selvsagt perfekte, dvs høye, inntekter, og har dermed råd til hushjelp og kokk. Så når barna sover trenger man selvsagt ikke hverken vaske, rydde eller lage mat. Det skjønner du vel. ;-)

Skrevet

Hvis de har hushjelp er de jo ikke perfekte, for det jeg leser her inne, så gjør disse mødrene alt selv. Er med barna hele døgnet 365 dager i året, gjør husarbeidet og lager mat når barna sover, og er oppe å trener kl 0500 nesten hver morgen før barna våkner. Jeg skjønner liksom ikke hvordan dette går an..

Ser at det ikke er noen av disse ¨perfekte¨mødrene som har svart på innlegget mitt...Rart at de plutselig ble ¨borte¨nå:P

Hi

Skrevet

Sitter på BIM/DIB på jobb, vettu :)

De få timene jeg faktisk er på jobb, har jo selvfølgelig trappet ned til 50 prosent nå som barna er små :)

Skrevet

å ja...men da er det veldig mange av dere som jobber både ettermiddag og kveld..Det kan jo ikke vaere godt for barnet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...