tuppa & litjmor Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 blir de gode når de tines opp igjen?
Ranveig R Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Ja, det funkar fint. Eg synest dei blir bedre om dei er fryst utan pynt slik at dei kan tiast i steikeovnen - og deretter bli pynta, blir liksom heilt ferske igjen då. Men det er ikkje noko problem å fryse/ta opp igjen ferdigpynta. Berre ikkje putt dei i steikeovnen med glasur på )
tuppa & litjmor Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 takk! skal bake til en fest sammen med barn, så det er supert at de kan fryses med pynten på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå