Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Hva syntes dere om det navnet?og passer det bra som Lydia Sofie?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Sålenge du ikke heter Nalen eller Dalen til etternavn, så går det vel greit?
Ugl@ Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Joda, navnet er fint det, bare så jævlig synd at Bjelleklang ødela det navnet en gang for alle med en viss sang....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Nyyydelig Og Morten Abel har en kjempefin sang som heter det
Ugl@ Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Bjelleklang Har du Dong Dong Lyrics: Hu sto der og blunka som et flipperspill, (har du dongdongdong har du dongdong) og jeg som viste knapt hva det sku' brukes til (har du dongdongdong har du dongdong) -ååå et flipperspill -hva skal det brukes til -ååå jeg blei ellevill (har du dongdongdong har du dongdong) Hu singla rett i mot meg i en trang trikot (har du dongdongdong har du dongdong) "man kan ha mye moro sjøl med regnfrakk på" (har du dongdongdong har du dongdong) -ååå en trang trikot -ååå med regnfrakk på [ Find more Lyrics on http://mp3lyrics.org/vow ] -ååå hvordan skal det gå? (har du dongdongdong har du dongdong) Men før det blei montering bak en granbarhekk (har du dongdongdong har du dongdong) da jugde jeg og sa jeg hadde somlan vekk (har du dongdongdong har du dongdong) -ååå en granbarhekk -ååå hadde somlan vekk -den vakke lite frekk (har du dongdongdong har du dongdong) Så sa a "du kan kalle meg for Lydia" (har du dongdongdong har du dongdong) Nå er du nettopp smitta av Clamydia (har du dongdongdong har du dongdong) -ååå for Lydia -ååå Clamydia -ikke vær spydig, a (har du dongdongdong har du dongdong) Ja...det var teksten...sorry...men synes det hører på sin plass å legge den fram...så kan man selv avgjøre om man vil bruke det navnet.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Akkurat det navnet minner meg om noen, kanskje derfor jeg syns det er mindre pent.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Syns navnet er kjempefint men syns synd på venninna mi som heter Lydia og var litt løsluppen for mange år siden og pådro seg klamydia.... Ja hun ble kalt lydia klamydia...i maaange år om ikke enda....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 På min "dialekt" så kan vi si til eieren av en hund: Er a lydi-a? ( er hun lydig), så får meg høres det helt dumt ut
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #9 Skrevet 24. januar 2010 jeg syntes det var veldig fint inntil en kompis av meg sa "er det lyd i a"... he he... som i er det lyd i henne... ?!;-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #10 Skrevet 24. januar 2010 Eller: Erre lyd i a? Er det lyd i henne;) Sånn jeg sier det. Lydia er en russisk negldesigner.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #13 Skrevet 24. januar 2010 Lydia er vakkert! Sofie er jeg lut lei av. Fryktelig mange som slenger på det som andre fornavn. Ikke ødelegg Lydia!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #16 Skrevet 25. januar 2010 forbinner navnet med ei jeg hadde i tysk. hun siklet, av en eller annen grunn spyttet hun når hun snakket, og hadde kvinnelig hitler bart.. så for meg.. grøøøøøss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå