Gå til innhold

Til dere som har bestilt hotell i thailand over internet..hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva menes med følgende:

Villas single/twin

og

villas triple

?

Er det str på sengene? Eller antal liggeplasser?

Vi er to voksne og tre barnsom skal utpå ferie og hotellbestillingen er litt vanskelig.

Vi vil helst ha soverom til barna adskilt fra oppholdsrommet, og at det også går an å sove i oppholdsrommet.

Tilogmed villaene virker for små for oss..

Tar i mot alle hotelltips i KRABI omegn! Tankte mest Ko lanta og phi phi, men alle tips tas mot med åpne armer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Villa er som regel en egen "hytte"/lite hus. Twin betyr to enkeltsenger. Single betyr enkeltseng. Triple betyr som regel at det er tre enkeltsenger på rommet /i villaen.

Har bare vært på backpackerferie i Thailand med min kjære så jeg har ingen gode hotellanbefalinger selv om vi har vært endel i Krabi-området.

God tur

Skrevet

Det stemmer nok det som jannemor skriver.

Når vi var i Krabi området og på Phi Phi øyene, bodde vi i bungalower/små "hytter". Det er det masse av der ute, og regner med det er det dere har kikket på også (siden det kalles villa).

De består av 1 rom + bad. Som et hotellrom, men rommene er som regel litt større.

På Krabi bodde vi i en "ekstra fin" bungalow, der var det plass til 4 voksne (2 dobbeltsenger), men det var allikevel kun 1 rom + bad.

På noen av stedene er det tilhørende hoteller (vår erfaring på Phi Phi i alle fall). Det går jo ann å høre om de har "connecting rooms" der?

2 hotellrom vegg i vegg, ofte med dør imellom seg.

Sånn har vi bodd når vi har vært på hotell da jeg synes det er stress og styr å bo på hotell med små barn (for små rom!).

Ellers vil jeg bare si at Krabi er flott, men at jeg likte Phi Phi ennå bedre. Nå skal det sies at det regnet når vi var på Krabi og vi hadde supert vær på Phi Phi..... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...