th3r3s388 Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 hei!!! jeg er en jente på 21 år som ønsker å bli gravid, men jeg har fått påvist pcos syndromet, fikk diagnosen i februar 2009. jeg fikk som alle andre beskjed om at jeg måtte gå ned i vekt, så jeg har jobbet lenge med det, men uten spessielt hell. jeg har gått på en pergo kur men også uten hell. jeg begynner å lure om det er ment at jeg skal få barn :/ jeg skal inn på sykehuset igjen i begynnelsen av februar, da får jeg en ny pergo kur som varer i 6 måneder, skal også operere i eggstokkene, men den oprasjonen får jeg nok ikke før i mai en gang :/ klarer jeg ikke å få barn i løpet av disse 6 månedene så får jeg ikke mer lege hjelp før om 2 år! jeg håper virkelig at jeg får det til nå, jeg har begynt å slanke meg for fult å har gått ned 9 kilo hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre med samme problem, lykketil allesammen
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Hei, supert at du har greidd å gå ned 9 kg til nå da Berre å stå på, så når du målet til slutt. Masse lykke til !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå