Gå til innhold

Jippi, sykehuset Innlandet har fjernet

Anbefalte innlegg

Skrevet

forbudet mot besøk pga svineinfluensa. Da er det verdt å gå litt på overtid;))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa, det er SÅ bra:) Fra og med i dag er den opphevet, er så glad for at vi kan få besøk på sykehuset:)

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg som hadde håpet på noen stille dager på Barsel da gitt ;o) Men, forbudet kommer vel tilbake innen jeg skal føde :D

Skrevet

De har fjernet det fra internett siden sin...

Skrevet

Du trenger ikke si noe om det, så får du ha noen rolige dager på barsel;) Vi bor 13 mil unna, så samboer n kan ikke komme hver dag etter jobb, så for meg er det koselig at slektninger og venner kan titte innom.Blir ikke så mye at jeg blir sliten, så det er bare koselig;) Og ikke minst få besøk av sønnen min<3<3<3

Skrevet

Helverine, da gjør du som meg, sier i fra om at du ikke vil at noen av de andre på rommet skal ta med besøket sitt inn dit, men bruke dagligstua. Det må man bare respektere ;) og synes du at det blir ekkelt, så la personalet ta jobben med å varsle dem for deg ;)

Skrevet

oioioi!!!superbra?du mener elverum nå sant?

Skrevet

Kan man be om det da? Det var alt for mye besøk sist, både i og utenom besøkstiden. Hun på rommet mitt hadde masse besøk der. Det var bare pes husker jeg at jeg synes.

Skrevet

jippi!!Så bra! Da tror jeg skal være der 3-4 dager...i stedenfor å skynde meg hjem til storesøsken. Kanskje havner jeg der neste uke:)

Skrevet

Gjelder vel både Lhmr og Elverum vil jeg tro;)

Skrevet

Klart at du kan be om det! En fødsel påvirker oss forskjellig, og man må bare ta hensyn til at noen er superslitne i dager etterpå. Man er på barsel for å komme seg og for å få hjelp i den første tiden med en ny baby. Drit i om dama i nabosenga misliker at hun må ut på gangen når hun får besøk. Du ser henne sannsynligvis ikke igjen uansett :P

De jeg delte rom med sist gang spurte om det var ok at besøkende ble med på rommet, og da var det jo det, men hadde jeg vært mer sliten så hadde jeg sagt nei. Ikke så kult å prøve å få til amming o.l med rommet fult av fremmede...

Skrevet

Jeg har nå hørt at besøksforbudet IKKE er opphevet. Hvertfall på Lillehammer. Fordi de hadde hatt en undersøkelse som viste at de nybakte mødrene syns det var bedre uten besøk på sykehuset.

Noe jeg for min del syns er helt idiotisk! Klart man er sliten, men er man hjemme føler man jo at man må servere noe, og ordne mye mer. Dessuten, ingen av oss har familiene våre her, så de må reise ett stykke. Da er det lettere for oss å ha besøk på sykehuset, enn at alle kommer hjem til oss.

Men de har jo startet opp med omvisninger igjen nå da, det er da noe:)

Skrevet

"Da er det lettere for oss å ha besøk på sykehuset, enn at alle kommer hjem til oss. "

Dessverre har folk en tendens til å først ville komme på sykehuset og så komme hjem til dere. Dersom de må reise et stykke er det uansett greit at de kan være en stund? Besøkstid på sykehuset er vanligvis 1 time på kvelden.

Jeg vil gjerne at storebror kan få komme på besøk, men "alle andre" er det ikke så farlig med på sykehuset. Har aldri skjønt hastverket med å komme på sykehuset.

Skrevet

Jeg hadde også håpet på å få fred og ro de dagene vi skal være på sykehuset. Orker ikke at det skal komme folk i tid og utide, da blir man fort sliten. Enkelte tropper jo opp få timer etter fødselen også, vil jo at vi 3 skal ha den tiden alene... Når vi kommer hjem så kan vi letter styre når vi vil ha besøk og ikke, kommer til å gi beskjed om at folk får sende en sms å høre om det passer før de dukker opp på døra som jordmor tipset meg om.

Det står i avisa at besøksforbudet er opphevet så da kan man ikke ta en hvit løgn å si at det gjelder fortsatt heller hehe...

Skrevet

Snakket med JM i går og hun sa at det var bare søskenforbudet som var opphevet, ikke resten. Har ikke lest hva som står i GD/avisen i dag da.

Skrevet

Turbomamma:

Nei, jeg vil heller da ha besøk på sykehuset. På sykehuset slipper jeg/vi å ordne til noe som helst, og de kan jo ikke bli så lenge uansett, pga besøkstiden. Så kan de heller komme tilbake en ukes tid etter vi har kommet hjem, og fått roet oss ned. Kan de ikke komme på sykehuset, kommer de jo omtrent med en gang vi kommer hjem, vi føler vi må ordne i stand hjemme, og de blir mye lengre.

Venner og øvrig familie er det ikke så farlig med, de får alltids hilse på lillegutt etterhvert. Men nærmeste familie (foreldrene mine og søstrene mine) vil jeg gjerne ha besøk av på sykehuset. Sambos familie bor så langt unna at de kommer ikke uansett.

Skrevet

Da har jeg selv snakket med de på sykehuset på Lillehammer og her er det bare søsken som forbudet er oppheved for.

De vurderer og ha det sånn også videre, kun far/ledsager og søsken som får komme på besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...