Miriel Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Har UL i morgen Er 20 år, har vært ekstremt kvalm og spydd mange ganger om dagen fra jeg tok testen til for et par uker siden, så gikk det over til at jeg klarte å spise noe uten å kaste det opp nesten hver dag, og nå kaster jeg bare opp når jeg stresser, er sliten eller har vondt. Har begynt å få bekkenløsning, gjør vondt å gå utover mot kvelden, klarer ikke ligge på ryggen, med mindre jeg har vært i ro hele dagen. Magen syns godt, og jeg har tydelig kjent spark siden uke 14-15. Kjenner masse hver dag, og pappen har også kjent noen spark nå. Er i 18+4. Jeg tror kanskje det er en liten jente. Blir spennende å se
Stolt alenemor til tre små Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Enten jente - eller gutt! Tror ikke på disse kjerringtipsene, alle svangerskap er så forskjellige!
LilleBanan blir storebror Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 det eneste symptomet du forteller om er jo kvalmen og der hører jeg så mye 50/50 om jente og gutt. Ei venninde hadde hypermesis og fikk gutt, jeg har vært syykt kvalm denne gangen og får jente, var bare uvel med gutten. Hvordan er hud og hår? Spesielle lyster? Vanskelig å gjette ut ifra det du skrev...
Miriel Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2010 Hehe, okei. Har faktisk hatt litt kviser, ellers ikke merket noe særlig forskjell. Elsker sitroner og sitronsaft for tiden, men også poppkorn. Men nå drar jeg
Miriel Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2010 Vel, kjerringrådene har jo en sannsynlighet for å være riktig på omtrent 50%
LilleBanan blir storebror Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 jeg har også dilla på surt...så da tipper jeg jente... Hva ble det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå