Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har UL i morgen :)

 

Er 20 år, har vært ekstremt kvalm og spydd mange ganger om dagen fra jeg tok testen til for et par uker siden, så gikk det over til at jeg klarte å spise noe uten å kaste det opp nesten hver dag, og nå kaster jeg bare opp når jeg stresser, er sliten eller har vondt.

Har begynt å få bekkenløsning, gjør vondt å gå utover mot kvelden, klarer ikke ligge på ryggen, med mindre jeg har vært i ro hele dagen.

Magen syns godt, og jeg har tydelig kjent spark siden uke 14-15. Kjenner masse hver dag, og pappen har også kjent noen spark nå.

 

Er i 18+4.

 

Jeg tror kanskje det er en liten jente. Blir spennende å se :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten jente - eller gutt! :)

 

Tror ikke på disse kjerringtipsene, alle svangerskap er så forskjellige! ;)

Skrevet

det eneste symptomet du forteller om er jo kvalmen og der hører jeg så mye 50/50 om jente og gutt. Ei venninde hadde hypermesis og fikk gutt, jeg har vært syykt kvalm denne gangen og får jente, var bare uvel med gutten.

Hvordan er hud og hår? Spesielle lyster? Vanskelig å gjette ut ifra det du skrev... :)

Skrevet

Hehe, okei. Har faktisk hatt litt kviser, ellers ikke merket noe særlig forskjell.

 

Elsker sitroner og sitronsaft for tiden, men også poppkorn.

 

Men nå drar jeg :D

Skrevet

Vel, kjerringrådene har jo en sannsynlighet for å være riktig på omtrent 50% :P

Skrevet

jeg har også dilla på surt...så da tipper jeg jente... Hva ble det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...