Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først står innleggene..Så et langt hopp bort dit som det står hvor mange svar det er på det og det innlegget..

Og så må man enten gå inn på Din egen side eller åpne et innlegg for å finne lista over alle forumene! Og den øverste dingsen der det sår hovedside,Din egen side,Ekspertsvar,Første leveår,debatter,Dib-treff,klubbsider,Tema osv..Den må man også åpne et innlegg eller inn på Din egen side for å finne!

Har dere peiling på hva det er som gjør det?

Jeg har forresten Firefox..Hvis det er noe med den da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

firefox her også og siden har vært rar i kveld. Nå er den fin igjen her da:)

Skrevet

Plutselig er siden normal igjen! Merkelig!

Ingen som vet noe,eller har opplevd det selv?? Er det Dib eller?? Går skikkelig tregt opp sidene her også! Og ikke alltid mulig å få opp Dinbaby.com heller!

Skrevet

Rampongi : hehe..La ikke merke til at du hadde svart jeg! Må sjekke synet igjen...:).

Siden din har vært rar den også i kveld ja? Ok! Da er det nok Firefox,håper det ikke blir noe mer..Er det Firefox som gjør at jeg ikke kommer inn på Dinbaby.com også kansje?? Siden vil liksom ikke lastes ned!

Skrevet

jeg synes jeg plages med sidene her hver kveld jeg. Det aner meg at det er flere pålogget enn serverne til dib tåler, men det kan selvfølgelig også være nettlesern vår.

Ikke rart du ikke så svaret mitt, svarene henger også litt etter her..

som det "steinalderforumet" dette er (tenker brukervennlighet osv), så må det vel gå litt treigt sikkert.

Skrevet

Henger etter ja! Det har jeg vært borte i mange ganger! F.eks skal jeg dytte opp et av mine innlegg,eller skrive nye innlegg,borte er innlegget! Likens er d når jeg svarer på andres..Hvis jeg f.eks skriver et nytt innlegg og det forsvinner,kommer det tilbake når jeg skriver enda et like etter! Irriterende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...