Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Hvor lang tid er det vanlig å bruke? Jeg skal begynne med kjøretimer i februar.. Har kjørt en del fra før, så er ikke heelt blank! Har termin i juli, og vil gjerne bli ferdig til den tid! Det kommer kanskje ann på om det er "kø" på kjøreskolene?
Shamandalie Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 På "min" kjøreskole var det veldig fullt,så jeg hadde bare 2-3 timer (doble) pr, mnd. Begynte først på oktober og ble ferdig nå på fredag, da tok jeg den praktiske prøven og stod =) Må jo da ta med i beregninga at det var jul i mellomtiden også da. Hadde ikke kjørt mye før, men øveleseskjørte masse sammen med samboern min mens jeg tok kjøretimer. Mitt mål var å bli ferdig før termin,som er 14.april, å det gikk jo med glans =) Lykke til =) PS: brukte 16 500 kr tilsammen, alt inkl.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 så bra at du greide det! gratulerer så man kan faktisk greie det på ca 3 mnd altså... det er jo supert.. jeg får undersøke med skolen om det er "kø" og 16.500 var jo ikke så gale? HI
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Jeg hadde vel kjørt mer eller mindre daglig fra jeg var 16, samt jeg hadde jo den berømte traktorlappen da jeg var 16. Hadde to kjøretimer, samt lang/glatt/mørkekjøring. Så det gikk i underkant av en mnd. Var litt kø og slikt, men det er vel bare slikt man må regne med. Synes det er en del dyrere nå enn da jeg tok den, tror jeg betalte rundt 5000. Masse lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 2 kjøretimer faktisk... blir alltid like imponert over de med få kjøretimer.. selvom man har kjørt mye privat!! og 5000?? det er jo ingenting!! Takk for lykkeønskingen! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå