Gå til innhold

Er deres barnehagebarn mye syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår begynte i barnehage i august-09, og vi har aldri vært så mye syke før! Blir gal av det.. feber, diare, oppkast osv gang etter gang. Blir jo mye fravær. Heldigvis er jeg hjemme med lillebroren, så jeg slipper å sykemelde meg i ett sett. Lurer på hvordan det skal gå når jeg ikke har permisjon lenger, med 2 som drar med smitte fra barnehagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun begynte forresten ikke før hun var 3 år, og hadde knapt vært syk tidligere.

Skrevet

Vi har hatt vår i barnehagen i 2 uker - og nå har hun oppkast, feber, stygg hoste og øyekatarr. Hjelp. Hvordan skal det blir fremover? Har en sjef uten barn selv, så jeg gleder meg ikke for å si det sånn...

Skrevet

Mitt barn ble også veldig mye syk etter han begynte i barnehagen.Det er visst veldig vanlig.Det er visst noe med at barna "venner seg til nye bakterier".

Skrevet

Jenta vår begynte i bhg oktober 09, og har nettopp hatt ørebetennelse. Men hun har ikke vært syk før det, til tross for flertall av omgangsyke/influensa/halsbetennelse osv i bhg.

Kansje vi bare er heldig:)

Skrevet

Har også barnehagebarn som begynte i aug.09. Da var han 2,5 år. Han har ikke vært syk siden han begynte. Derimot var vi begge en del syk året før han begynte i bhg. Vi gikk i åpen bhg, han hadde masse venner som gikk i bhg og som vi var på helgeturer med osv. Da fikk vi egentlig "alt" som jeg hadde hørt de som begynner i bhg bruker få.

I bhg her er de ekstremt nøye med håndvask og de har kuttet ut vannflasker som de mente var en stor smittekilde.

Skrevet

Høres ut som hos oss. Jenta vår begynte i barnehagen da hun var ett år, og vi var mer eller mindre syk i ett år , var kanskje frisk i 14 dager, før det dukket opp noe nytt, var en fæl periode.

Skrevet

Det er jo helt vanlig det første halve året etter de begynner. Vi har vært konstant forkjøla i hele høst etter at guttel begynte i bhg i august. Hatt en del feber som varer en dag eller to, men heldigvis ikke noe verre enn det.

Skrevet

UFF!! Dette gruer jeg meg så masse til:( Jentene mine på tre år har ( endelig!) fått barnehageplass, men minstemann er en liten jente på 9 kg og har ingenting å gå på hvis de kommer til å bli mye syke...de begynner i morgen. Jeg kommer bare til å vente på at hun blir innlagt for intravenøst:(

Skrevet

oida, det hørtes ikke greit ut!

får håpe jentene dine holder seg friske. tvi tvi =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...