:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 jeg skal søke om å få slike bøker men om jeg får de så trenger jeg en spiller. jeg ser at man kan bruke mp3 spillere men hvordan får man bøkene fra CD og inn dit? igjennom dataen? eller er det like greit å kjøpe en daysispiller? og koster de mye? (finner ikke noe på nett bortsett fra at man kan søke om bevilgninger igjennom nav, men det hadde vært fint å slipp.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 det hadde jo sikkert hjulpet litt om jeg hadde klart å skrive det riktig også daisy
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Svigerfaren min har en sånn, han er veldig svaksynt. Han har Daisyspiller og liker den veldig godt, tror han fikk den enten gjennom hjelpemiddelsentralen eller blindeforbundets bibliotek (der han får daisybøkene fra). Tror ikke han betalte noe for den.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Samme som moren min, hun er blind og fikk Daisy via Hjelpemiddelsentralen. Tror ikke du får kjøpt det?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2010 hm.. jeg skal ringe de å spøre i morgen. jeg har daisy program på daten så jeg kan høre på igjennom den. men det blir jo fryktelig tungvint. men det sies jo at man skal kunne få det over på MP3 også, men det fikk jeg ikke til med de bøkene jeg hadde for 2 år siden. men jeg er jo ikke fryktelig god på sånt heller..hmm i verste fall så må jeg søke igjennom hjelpemiddelsentralen men de er så trege. takk for fine svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå