Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 "invading my integrity" ikke direkte oversatt, men hva betyr det? Altså en person som gjør det?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 At en person invanderer og kommer for nær den personlige sfæren og ens personlige integritet. Litt vanskelig å forklare
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Men hva er egentlig personlig integritet...hva er integritet??? Hi
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Integritet oppfatter jeg som grensene du har, og hvis noen trør over dem invaderer de din personlige integritet. Ikke enkelt å forklare, trodde jeg forsto hva det var, men nå ble jeg jammen i tvil, gitt...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Integritet er ens personlige selvstendighet og overbevisning. Det uttrykk for hvor prinsippfast man er, hvor mye du står på dine meninger, og om du handler etter din overbevisning. Integritet er på mange måter den du er og hva du står for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå