babyspark Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 ...kvalme!! Med størsten kjente jeg ingenting hele svangerskapet og med minsten var det bare tendenser til kvalm en kveld eller to. Er i mitt tredje svangerskap, og har nå plutselig blitt kvalm på kveldstid. Generelt litt uggen hele dagen. Er det sånn at man blir dårligere og dårligere for hvert svangerskap?? Noen erfaringer om det?
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har blitt kveldskvalm alle tre gangene, eller det vil si at jeg blir kvalm når jeg blir litt sliten. Og det skal ikke mye til at jeg blir sliten om dagen *fnis*.
Tezz78 Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Hvis du har to gutter fra før- kanskje dette betyr jente.....? Bare en tanke...
Ponyo Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Er gravid i uke 11+6 (uke tolv i morra, yay!) med 1. mann nå, og har vært konstant kvalm siden begynnelsen av uke 8. Null og niks matlyst, forholdsvis stort vekttap og generelt dårlig form, så jeg håper for guds skyld ikke at man blir dårligere for hvert svangerskap, for da skal ikke jeg ha noen flere i så fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå