Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Jeg ønsker å kjøpe det et sted jeg kan prøve først, så ikke noe nettbutikk. Hvor selger de gode ammebh'er`?
Gjest Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Har hørt at de på Lindex (Triumph, er vel merket?) skal være gode. Fikk tips om at det var lurt å kjøpe en billig først fordi puppene gjerne blir større etter fødsel. Og så investere i noen litt dyrere og med bedre kvalitet etter fødsel og når produksjonen kommer ordentlig i gang. Vet ikke helt om det stemmer? Men jeg tenker å gjøre det;)
Anabelle2010 har født! Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har kjøpt på BabyShop. De er dyre men veldig gode! De har også flere forskjellige modeller og stort størrelseutvalg, så jeg er sikker på at du vil finne noe du liker der!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har noen fra Lindex som er veldig gode, også kjøpte jeg et par fra H&M i to hakk større størrelse nå for å ha mens jeg har brystspreng. Alle er helt uten spiler og myke og gode.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Jeg kjøpte en dyr fin en før lillemor ble født og den ble jo altfor liten når melka kom for fullt, så er litt lurt å kjøpe en rimelig en først ja Kjøpte mine på Lindex jeg og, Triumph
ninayngve Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Har tittet litt og skal kjøpe på HM i dag. Der har de dobbelt pakninger med amme bh og amme singleter til ca 200kr. Sorte og hvite. Greit med en rimelig bh som en start for å finne ut om det er riktig størrelse. Amme singletene virket veldig fine, kjekt å kunne ta av skulderstroppen og brette ned i steden for å måtte dra opp hele magen:) Jeg vet mange bruker disse til å sove med om natten også, for det er innleggs lommer i de.
Helverine Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Jeg kjøpte en sånn 2 pk på HM. De var ikke gode....harde i kantene.
b77h Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har også kjøpt 2-pakningen på hennes - i stoooor størrelse. Tenker at de er ok å ha på sykehuset og når jeg kommer hjem. Aner jo ikke hvordan puppene blir...de var større i 5mnd enn de er nå (en uke til termin...). Men syns også de kjennes noe harde ut på stroppene, så det får være midlertidig løsning til jeg får kjøpt bedre kvalitet (i rett størrelse). Ble tipset et annet sted om at de to spilene som er i sidene lett kan fjernes v å klippe et lite hull.
bettyliss Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Jeg kjøpte mine på Kappahl forrige gang, syns de var gode:)
Gjest Mangebarnsmamma Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 Hiver meg på denne: Lurer på hvor de har gode amme-BH i stor str? Var på Lindex og KappAhl i dag, men største cup var E. Det duger ikke når det er det jeg vanligvis bruker:( De andre gangene jeg har ammet har jeg gått opp 2 cupstr... Tips?
You can call me Dårris Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Change har store cup-størrelser, men så vidt jeg vet bare med spiler. Ellers vet jeg at enkelte spesialforretninger har store cuper, og noen nettbutikker.
Spire nr.2 <3 Skrevet 25. januar 2010 #13 Skrevet 25. januar 2010 Hos Change finner man gode amme-bh både med og uten spiler..jeg var selv idag å fant meg!De er både fine,og behagelige,og det er ikke mange steder man finner hehe..prisen er rundt 400kr ja,men absolutt verdt det!!Man får det man betaler for
noninona Skrevet 25. januar 2010 #14 Skrevet 25. januar 2010 Cubus har også gode ammebh. Erfaring min fra sist gang var å ikke legge mange penger i den/de du kjøper før fødsel, det er vanskelig å si hvilken str du trenger når melkeproduksjonen virkelig starter.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 25. januar 2010 #15 Skrevet 25. januar 2010 jeg kjøpte noen på khapphal sist og dem hadde jeg lenge å dem var veldig gode og tenkte å gjøre det nå å;-)Ikke er dem så dyre heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå