Gå til innhold

uff og uff.....


susieq87

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så lei av at hver dag en gang mellom 6-8 på kvelden kommer kvalmen snikende og er der som brekkninger hele kvelden til jeg legger meg. Å jeg spiser å spiser for å bli kvitt den, å tror at det funker hver dag..men det gjør det ikke... er 14 uker å enda er det like ille... ååå er så sliten... trøtt...luktesansene er heeelt på tuppa..og smaken og..idag smakte stekte pølser som popcorn...!! huff og huff.. Noen som kjenner seg igjen å har det enda etter 3 mnd?

 

Klem fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei eg er 17 veker på vei og er fortsatt like dårlig, har fått Safran tabeletter hos legen som hjelper, eg er fortsatt kvalm heile dagen og natta, men eg spyr ikkje lenger, så då føler eg meg bedre. Venter nr 3 og var dårlig til veke 21 med nr 2. Men det er jo verdt det. Heilt enig med deg om luktesans og smaken, glede meg til det blir normalt igjen. Lykke til videre med magen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff har stor medfølelse for deg. Er 15 uker nå, og brekker meg og kaster opp hele formiddagen. Det er frustrerende, og ikke minst blir man veldig sliten . Nesten deprimerende til tider. Gleder meg til det er over :-) ......og ikke minst til jeg ser at det er noe inni der. Nå har jeg ikke noe forhold til det, bare kvalm og dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alle sier at det skulle vært over til nå, men jeg er fortsatt kvalm i uke 17. Har vært lagt inn på sykehuset 2 ganger pga dehydrering og at jeg ikke har klart å spise nok. Andre gang i uke 16! Hver dag er en kamp for å få i seg nok mat og drikke. Er så utrolig lei av å bare ligge hjemme og ha det dritt! Trodde det hadde gått over da jeg hadde noen finfine dager i uke 15, men dengang ei.

Klage klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...