Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Jeg ammer fortsatt endel ganger i døgnet. Kan det ha noe å si for sparsom blødning? Noen flere som vet hva sparsom blødning kommer av eller om dere har hatt det selv pga amming eller noe annet?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 kan være du er blodfattig, da "sparer" kroppen på blodet under mensen. Det samme skjer med meg hvis jeg er skikkelig syk. Da blør jeg omtrent ingenting. Få i deg litt jern!! )
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Pleier du å ha det? Det kan endre seg etter fødsel nemlig. Om du er bekymra kan du jo kontakte lege. Men gi det litt etter fødsel, så det rekker stabilisere seg. Ustabile rare blødninger den første tiden det kommer igjen er ikke vanlig. Jeg er som regel blodfattig og blør ikke lite. Jeg blør vel 3-4 ganger så mye som det som regnes som normal mensblødning. Dessverre fikk ikke jeg redusert mengde blødning etter fødsel. Og man skal ikke spise jern om man ikke har fått påvist jernmangel eller lave jernlagre hos legen.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 huff jeg blør som tusan,tvers gjennom,om natta må jeg bruke barne bleier fra 1 dag blør jeg kraftig noe jeg ikke gjorde før:-( bare siste 2 mnd.....
Agehya Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har liten blødning under mens, er mange som har det. Bruker kun truseinnlegg i 4-5 dager, og ferdig med det. Ingen blødning om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå