AE❤️ Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Hvor tidlig merket dere at dere var blitt gravide? Noen som fikk sympt før uteblitt mens? I såfall hvilke? Jeg fikk mensen sist 26-27 des. Og hadde sex 11.januar. Håper jo veldig at jeg kan ha blitt gravid da.. Men er litt usikker på om det var litt sent i forhold til eggløsningen,men sant og si så er jeg litt usikker på når jeg har eggløsning! Har i dag plutselig fått vedlig ømme pupper,men det kan jo være at jeg skal ha mensen om noen dager igjen og da?? Hvor stor er sannsyneligheten for at jeg er gravid? Noen som kan gi meg noen fornuftige ord!!???
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har hatt tydelige symptomer på alle tre før mensen skulle vært der, så sikker med de to siste at gravitest på den dagen jeg skulle ha mens bare var en formalitet. Det er nok forskjellig fra dame til dame, men det jeg merket det på var ekstrem trøtthet som kom i bølger, ømme bryster (serlig brystvorter, og jeg har fortsatt ammet ved de to siste graviditetene, da merkes det ekstra godt), mensmurringer over lang tid, hyppig vannlatning.
MammaTilToTette + spire Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Det kan godt tenkes at du er gravid:) Jeg har også merket det veldig tidlig de gangene jeg har blitt gravid,men nå er jeg i samme situasjon som deg-veldig usikker på om det kan ha klaffet igjen... Har også veldig såre brystvorter(ammer enda), veldig trøtt og stikkinger i magen..Men det kan jo bare skyldes at tr er på vei også...Når skal du ha neste mens da?? Blir spennende å se!!
AE❤️ Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2010 Skal vel ha neste mens om ett par-tre dager tar gjerne i mot flere svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå