Gå til innhold

Nede tid på BiM og DiB


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare hos meg, eller har BiM og DiB vært veldig mye nede på kveldene den siste tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DIB er fremdeles nede hos meg. Men kom inn via BIM

Skrevet

HELT TULLERUSK HER HAR IKKE KOMMET INN PÅ DET ENNE ELLER DET ANDRE PÅ OVER EN TIME. PRØVDE NÅ BARE FOR Å SE OG DA KOM JEG INN

Skrevet

Det har vært veldig mye surr her inne den siste tiden ja!!

 

Noen ganger tar det bare ekstremt lang tid for å komme inn på sidene, mens andre ganger henger det seg fullstendig.

 

Har også opplevd en del ganger den siste tiden at jeg ikke kommer inn på sidene her i det hele tatt, får på en måte beskjed om at siden ikke finnes og jeg får forslag om andre sider som ligner i skrivemåte!! Grrrr

Skrevet

Jeg har også problemer med å komme inn på kveldene. Godt å høre at det er flere, så vet jeg at det ikke er min pc det er noe galt med...

Skrevet

Det er nok ikke pc'ene våre det er trøbbel med.Tipper på servertrøbbel hos BIM/DiB.Det er jo samme forum omtrent, så det går nok via samme server.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...