Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Er det bare hos meg, eller har BiM og DiB vært veldig mye nede på kveldene den siste tiden?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 DIB er fremdeles nede hos meg. Men kom inn via BIM
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 HELT TULLERUSK HER HAR IKKE KOMMET INN PÅ DET ENNE ELLER DET ANDRE PÅ OVER EN TIME. PRØVDE NÅ BARE FOR Å SE OG DA KOM JEG INN
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Det har vært veldig mye surr her inne den siste tiden ja!! Noen ganger tar det bare ekstremt lang tid for å komme inn på sidene, mens andre ganger henger det seg fullstendig. Har også opplevd en del ganger den siste tiden at jeg ikke kommer inn på sidene her i det hele tatt, får på en måte beskjed om at siden ikke finnes og jeg får forslag om andre sider som ligner i skrivemåte!! Grrrr
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har også problemer med å komme inn på kveldene. Godt å høre at det er flere, så vet jeg at det ikke er min pc det er noe galt med...
ellen-propellen Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Det er nok ikke pc'ene våre det er trøbbel med.Tipper på servertrøbbel hos BIM/DiB.Det er jo samme forum omtrent, så det går nok via samme server.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå