Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Må ha jenta mi i bhg 8 t....:-( synes dette virker lenge....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Det varierer veldig. Jeg studerer ikke langt fra bhg, og har ikke så mye forelesninger, så det er sjeldent han er der 8 timer. Merker han er kjempesliten hvis han er der så lenge selv om han storkoser seg! De fleste andre i den bhgen har barna der ca 7 timer hver dag
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Akkurat nå har hun ca 5,5 time i barnehagen om dagen, men det er fordi jeg er hjemme i permisjon med lillesøster. Når jeg begynner jobbe igjen blir det 7 timer på de begge to.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Leverer senest halv 8 og henter noe etter kl 16.
Gjest Tale30 Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Åh herlighet, jeg gruer meg så innmari til at jenta mi på 13 mnd skal begynne i barnehage nå i midten av februar. Jeg er jobbsøker nå, men regner med at det ikke varer lenge. Frem til at jeg får jobb har jeg da muligheten til å levere sent og hente tidlig, men etter det er det 8 timer hver dag. Jeg føler at vi aldri får sett hverandre, det må jo bli et sjokk for et barn som er vant til å være hjemme med mamma. Hun er jo så liten at hun ikke har språk til å snakke om det som skjer. Var det noen som opplevde at barna fikk merkelige reaksjoner i forbindelse med barnehagestart, eller gikk det stort sett greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå