Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Så skjønner vel alle egentlig innerst inne at de fleste her på bim/dib er gode mødre som elsker barna sine overalt på jord, enten de tar seg en fest eller ikke. Vi er ulike mennesker og vi har forskjellig oppfatning av ting, hva er galt med det?? Vi er da ikke syke, følelelsløse hespetre alle sammen her inne. Selv om det kan virke slik Det handler vel egentlig om å ha rett og hevde seg selv, og ikke så mye i hva andre gjør. For ærlig talt, hvem har ikke en venninne som gjør ting og tenker annerledes enn deg, likevel så er hun super. Jeg tror ingen her er dårlig mødre for barna sine. Hilsen fredsmegler som leker psykolog.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Jeg liker å fyre opp litt her inne, men denne fortjener igrunn et dytt.
Glad_mor_85 Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Bra innlegg Er helt enig, er utrolig mange her inne som slenger med leppa om hvor dårlige de mener andre mødre er osv, uten å kjenne de. her inne hvos man skriver, kan ting komme rart frem. Hadde vi møtt hverandre i virkeligheten hadde nok ting vært litt hyggeligere for de fleste tror jeg ung eller eldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå