Gå til innhold

shopping i Sverige, noen erfaringer og tips???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes!!! Jeg får kjøpe ny vogn og bilsete!!! Men i Sverige da, for der er alt så mye billigere. Siden jeg ikke vil dra frem og tilbake ørten ganger, så må jeg vite prise i Norge før jeg reiser over. Er det noen som vet hvilke barnevogner som er bra og billigere i Sverige?

Evt hvor? Helst rett over svinesundgrensa da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sjekket babyproffsen vs. happyland på forskjellige ting. Happyland var jevnt over billigere.

Jeg hadde fra før bestemt meg for at jeg skulle ha en brio kombi vogn. Betalte 3500 SEK for den. Det er fremdeles noen uker til jeg kan ta den i bruk, men har førsøkt å trille litt, løfte ut og inn av bil osv og jeg er så langt ikke i tvil om at jeg gjorde det riktige valget :-)

Skrevet

Jeg har bestilt vogn på kattis babyshop i Strømstad.

Hadde emmeljunga til nr 1 og ikke i tvil ... velger det denne gangen også uten betenkning.

city cross og city bag i dark beige venter på oss der borte.

Nkr hjemme ca 8300,-

Skr i stræmstad 7690,-

Omregn med kurs på 80... blir det nkr ca 6150,-

Masse å spare :):)

Skrevet

Tusen takk for gode råd. Får dra på en liten titterunde her først så jeg har noe å sammenligne med. er alene, så har ikke allverdens med råd desverre

Skrevet

Jeg handlet på Happyland. En Teutonia Prestige med bag og litt vanlig tilbehør og sparte rundt 3000,-

De er raske til å svare på mail, så send dem en forespørsel når du vet hva du vil ha så får du vite pris og leveringstid hos dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...