Gå til innhold

Stakkars mannen min :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han lager mat, han vasker og rydder, tar seg av ungene, legger dem, lager matpakker og ordner alt.

Jeg ligger som et slakt i sofaen eller i senga. Sover 16 timer i døgnet. Spyr de 8 timene jeg er våken. Jeg er da altså gravid med vårt tredje barn.

Må si jeg er glad for at jeg har en mann som uten videre tar over kontrollen i huset, som ikke furter eller klager. Som lar meg sove og lar meg være et slakt, som ikke maser.

Synes synd på ham også, og håper jeg snart kommer over den verste trøtt- og kvalmebiten!

Men jeg har en god mann, har jeg ikke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes langt mere synd på deg.

Skrevet

Vil også legge til at han ikke fortjener noen medalje heller.

Kvinner har stått på i alle år, gravid eller ei, i hjemmet.

1.anonym

Skrevet

Så flink mannen din er!!! De gangene jeg har vært slakt har bare det aller nødvendigste vært i orden så jeg har hatt dobbelt så mye å ta igjen når jeg kommer meg på bena!!! Kjempeflott at du har en mann som tar tak i ting!

Nå er det omvendt her hos oss i en periode, mannen er slakt og jeg gjør absolutt alt, mens han unnskylder seg (?) faktisk for å ikke kunne delta. Det er irriterende det!!

Håper det går over for deg snart!!

Skrevet

Stakkars?

Sånn er livet, ikke synd på dem. Er helt normale ting mange mødre gjør til daglig dette der. Enkelte fedre også selv om de er i skremmende mindretall, sier sitt når man synes "synd" på dem.

Mannen måtte gjøre alt ei uke her han også, jeg lå rett ut. 3 barn, hus og klesvask...middag og legging...synd på ham? Ikke pokker...ikke syntes han synd på seg selv heller.

Skrevet

Kanskje hi og mannen faktisk bruker å dele på ansvaret i hjemmet, og på samme måte som han hadde syntes synd på henne om hun måtte gjøre alt, så synes hun synd på ham.

Hi du har i alle fall funnet en fin mann, det er ikke alle som finner menn som deltar i de huslige gjøremålene på lik linje som fruen:)

Skrevet

HI, jeg håper du ikke sier høyt til han at du synes synd på han mellom spyinga, vondtene og "trøttheten" din?

Skulle jammen bare mangle at han ikke gjør alt dette som du ikke kan gjøre nå når du ruger fram deres felles barn.

Mitt spørsmål er heller: Er han flink, eller er han ansvarsfull?

Jeg gjentar; Det skulle bare mangle ar han ikke gjør alt dette...osv

Skrevet

Synes du er heldig som har han hjemme når du er så sliten og trøtt selv. Min mann er sjømann og var borte de 2 mnd. dette varte hos meg. Var glad da jeg endelig kunne fortelle dattera mi på 4 hvorfor mamma sovnet på sofaen hver dag og ikke orket å være så mye sammen med henne....det var ingen morsom tid, hun så på tv helt fra hun kom fra barnehagen (nesten) og til leggetid, jeg jobbet fullt i tillegg. Nå er det heldigvis bedre! Venter tvillinger fant vi ut etterhvert og da har jeg også hørt at man kan få litt ekstra av den uvelheten og trøttheten i første tri, så det forklarte jo en del:-)

Du får nyte at han ordner opp hjemme, snart er du også full av energi igjen:-)

Skrevet

"Han lager mat, han vasker og rydder, tar seg av ungene, legger dem, lager matpakker og ordner alt.

Jeg ligger som et slakt i sofaen eller i senga."

Min mann også, men jeg ligger pga brukket bein som må være høyt hevet over det meste her, pga hovenhet. Barn nr 3 er allerede nådd å bli 3 år:)

Sånn ellers vet jeg alt om å spy meg gjennom svangerskapene:s tvilsom ære...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...