Gå til innhold

Idag er jeg skikkelig lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med ungene 2. helga på rad. Mannen min jobber borte og kommer gudskjelov hjem om et par dager. Men denne helga har vært masete og jeg er så sliten... Prøvde f.eks å få handlet gymtøy til eldste i går, men det var bare å gi opp. Minsten sitter ikke rolig noe sted. Ikke i vogn, og ikke i sånn "bil-vogn" man kan leie på kjøpesenter. På toppen av det ramlet jeg ned trappa på kjøpesenteret i går, mens jeg bar minste, og er veldig sår og øm på rumpa og ryggen! Har ikke orket å lage middag idag, for tålmodigheten min er det ikke mye igjen av nå. Og minste henger i beina mine så fort jeg beveger meg inn på kjøkkenet. Er nesten umulig å få gjort noe som helst på kjøkkenet. Skulle lage pizza idag, men får heller ta det i morgen.

Jeg er også arbeidsledig, og gleder meg ikke til alene-helgene nå for tiden. Nå bare gleder jeg meg til imorgen så jeg kan levere de i barnehagen og få noen timer alene hjemme. Da kan jeg rydde og vaske litt i huset, for det har jeg ikke ork til nå...

Huff, dette ble mye sutring. Ja ja, da har jeg fått det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FÅ det ut ;o)

Sender deg en god klem ;o) Hender jeg har sånne dager nå også faktisk (har en mann som jobber kvelder og helger av og til), har 3 barn - ei på 4,5 år og en på snart 2 år og ei på 8 mnd.

Om det er en liten trøst vet jeg ikke, men når baby nr 3 ble født ble alt så mye enklere. Da var jeg ikke så ulada, sliten og trøtt hele tiden (svangerskapet som tok all energien). Så det bedrer seg ;o)

Ikveld lager du deg en varm kakao m/krem og ser en god film.

Skrevet

Takk for svar! Det hjalp igrunn å bare få det ut:) Nå er det endelig stille i huset og jeg skal slappe av en stund før jeg går og legger meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...